Společnost


Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost

Počet nahlášených stížností:16
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#73790Pití v uzavřeném plastového kelímku a víčkem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 21 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
15.01.2024, před 12 měsíci

Aneta Říhová

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 15.1.2024 v 14:16 jsem nastoupila do autobusu č. 171 na Černým Mostě a byla jsem vyhozena z busu, kvůli tomu, že jsem měla pití v UZAVŘENÝM kelímku. Musela jsem si kupovat jídlo a pokud znáte existuje něco jako menu. Zakoupila jsem si menu a k tomu dávají pití v UZAVŘENÝM KELÍMKU. V busu jsem neměla ani brčko, protože pro mě kelímek fungoval jenom na převoz pití domů. Jste firma, která převáží cestující z bodu A do bodu B. A to, že Váš jednoduší pracovník vyhodí cestujícího, kterýmu není nejlépe a nechá ho jít domů pěšky, kvůli uzavřeném pití v kdlímku, mi příjde absurdní.

A že já se teď mám chovat zdvořile? Není mi dobře a těšila jsem se domů, místo toho jsem šla v 1 stupni domů, kvůli Vášemu řidiči, který mě vyhodil.

Nejste stravovacích firma, aby jste se museli bát, že nějaká jiná značka pití Vám sebere nakupující.

A to, že někdy necháváte v busu lidi, který kouří elektronický cigarety, který ani nejsou jako fyzická potřeba, narozdíl od pití, který je fyzická potřeba a v tu dobu ještě byla uzavřená.


Požadované řešení

Naučte své zaměstnance koho mají vyhazovat, ať si vyhazují lidi, kteří tam pijí alkohol a kouří, a ne lidi co si převáží pití.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.1.2024 16:06, před 12 měsíci

Porušením přepravních podmínek, které by mělo za následek vykázání osoby z přepravy, by mohlo být i znečišťování vozidla potravinami či jídlem cestujícího. Samotný zákaz vnášení tekutin v kelímku aktuální dopravní podmínky neuvádí (viz zde: https://www.dpp.cz/cestovani/cestovani-mhd/prava-a-povinnosti/prepravni-rad/hlava-iii-vztahy-mezi-dopravcem-a-cestujicim).

Stížnost je možné směřovat přímo ke společnosti Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost přes kontaktní formulář, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://www.dpp.cz/kontakt/kontaktni-formular.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.3.2024 16:35, před 10 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.