Počet nahlášených stížností: | 16 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 15.1.2024 v 14:16 jsem nastoupila do autobusu č. 171 na Černým Mostě a byla jsem vyhozena z busu, kvůli tomu, že jsem měla pití v UZAVŘENÝM kelímku. Musela jsem si kupovat jídlo a pokud znáte existuje něco jako menu. Zakoupila jsem si menu a k tomu dávají pití v UZAVŘENÝM KELÍMKU. V busu jsem neměla ani brčko, protože pro mě kelímek fungoval jenom na převoz pití domů. Jste firma, která převáží cestující z bodu A do bodu B. A to, že Váš jednoduší pracovník vyhodí cestujícího, kterýmu není nejlépe a nechá ho jít domů pěšky, kvůli uzavřeném pití v kdlímku, mi příjde absurdní.
A že já se teď mám chovat zdvořile? Není mi dobře a těšila jsem se domů, místo toho jsem šla v 1 stupni domů, kvůli Vášemu řidiči, který mě vyhodil.
Nejste stravovacích firma, aby jste se museli bát, že nějaká jiná značka pití Vám sebere nakupující.
A to, že někdy necháváte v busu lidi, který kouří elektronický cigarety, který ani nejsou jako fyzická potřeba, narozdíl od pití, který je fyzická potřeba a v tu dobu ještě byla uzavřená.
Naučte své zaměstnance koho mají vyhazovat, ať si vyhazují lidi, kteří tam pijí alkohol a kouří, a ne lidi co si převáží pití.
|
Tweet |
Porušením přepravních podmínek, které by mělo za následek vykázání osoby z přepravy, by mohlo být i znečišťování vozidla potravinami či jídlem cestujícího. Samotný zákaz vnášení tekutin v kelímku aktuální dopravní podmínky neuvádí (viz zde: https://www.dpp.cz/cestovani/cestovani-mhd/prava-a-povinnosti/prepravni-rad/hlava-iii-vztahy-mezi-dopravcem-a-cestujicim).
Stížnost je možné směřovat přímo ke společnosti Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost přes kontaktní formulář, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://www.dpp.cz/kontakt/kontaktni-formular.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.