Společnost


Prepaid Solutions a.s.

Počet nahlášených stížností:11
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#73805Nefunkční karta Benefitka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 18 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.01.2024, před 12 měsíci

Jitka Koktanová

Znění stížnosti

Stravenková karta Benefitka nefunguje od září 2023. Společnost dostatečně nekomunikuje a nikdo neví, co bude s našimi penězi, jestli je ještě někdy dostaneme zpět.


Požadované řešení

Navrácení pěněz na běžný účet


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.1.2024 08:02, před 12 měsíci

Dle reklamačního řádu společnosti Prepaid Solutions a.s. (dostupného zde: https://www.freepay.cz/upload/file/20220701-reklamacni-rad-ps.pdf) platí, že "každý klient společnosti PREPAID SOLUTIONS, a.s. má právo reklamovat skutečnosti, které jsou předmětem smluvního vztahu a u kterých se klient domnívá, že byly ze strany PREPAID SOLUTIONS, a.s. splněny nedostatečně, nekvalitně nebo nebyly splněny vůbec."

Dále je zde uvedeno, že stížnosti a reklamace mohou klienti podat buď:
a. Písemně: Prepaid Solutions a.s., Vodičkova 791/41, Praha 1, 110 00
b. Elektronicky: reklamace@prepaid-solutions.cz
c. Telefonicky: +420 234 102 101

Společnost odpověď na stížnost či reklamaci poskytne spotřebiteli ve lhůtě do 30 kalendářních dní. Odpověď na reklamaci v souvislosti s poskytováním platebních služeb/vydáváním elektronických peněz PREPAID SOLUTIONS, a.s. poskytne spotřebiteli do 15 pracovních dnů od jejího obdržení, přičemž odpověď poskytne společnost stejným způsobem, jakým spotřebitel stížnost/reklamaci uplatnil.

Proti způsobu vyřešení reklamace nebo stížnosti PREPAID SOLUTIONS, a.s., může klient podat stížnost u kontrolního orgánu – České národní banky, a to
- Písemně: Na Příkopě 28, Praha 1, 115 03
- Telefonicky: +420 224 414 359
- Fax: +420 224 412 261
- Elektronicky: spotrebitel@cnb.cz

Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů u finančního arbitra. Řízení před finančním arbitrem je bezplatné a výsledkem tohoto řízení je vydání závazného stanoviska. Více informací o finančním arbitrovi může spotřebitel nalézt zde: https://finarbitr.cz/cs/. Podání návrhu je možné zde: https://finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.3.2024 15:06, před 10 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.