Společnost


Komerční banka, a.s.

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#7381Plnění pojistné smlouvy při ztrátě zaměstnání, dceřiná společnost KB pojišťovna

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 20 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.07.2015, před 9 lety

David Rössner

Znění stížnosti

Při sjednávání úvěru v KB mi byla sdělena nabídka pojištění úvěru splácet, při jednání s poradcem mi sděleno že se na to tzv. "kouká" při schvalování, dále že pojištění je dobré při ztrátě zaměstnání. O půl roku déle jsem o zaměstnání přišel dle paragrafu 52 pro nadbytečnost, Komerční pojišťovna odmítla plnit že prý je zde tzv. čekací lhůta, je zajímavé že s tímto pojmem jsem se setkal poprvé. Prosím o pomoc či radu jak se bránit, má někdo podobnou zkušenost s KB? Dle mého názoru si myslím že KB se zde nezákonně obohacuje, když někdo přijde o práci jaký je v tom účel? Když někdo sjedná pojistku a neplní ji, v tom účel vidím.

Děkuji

David Rössner.


Produkt

KB, POJIŠŤOVNA, pojistka úvěru splácet


Požadované řešení

Plnit pojistnou událost


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.8.2015 14:54, před 9 lety

Dle zákona č. 37/2004 Sb., o pojistné smlouvě a o změně souvisejících zákonů se čekací dobou rozumí doba, po kterou nevzniká pojistiteli povinnost poskytnout pojistné plnění z událostí, které by jinak byly pojistnými událostmi. Délka čekací doby musí být upravena v pojistných podmínkách pro jednotlivé druhy pojištění. Doporučujeme proto spotřebiteli prostudovat podmínky, za jakých smlouvu uzavíral.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2015 14:27, před 9 lety

Společností nám bylo sděleno, že došlo k vyřešení sporu. Prosíme spotřebitele o potvrzení této informace a uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.8.2015 15:08, před 9 lety


David Rössner

Dobrý den, ano Banka mi nakonec pomohla že splátky odložila, za což děkuji. Bohužel je obrovská škoda to jak se zachovala Komerční pojišťovna. Úvěry už někdy více. Děkuji.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.