Počet nahlášených stížností: | 7 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Při sjednávání úvěru v KB mi byla sdělena nabídka pojištění úvěru splácet, při jednání s poradcem mi sděleno že se na to tzv. "kouká" při schvalování, dále že pojištění je dobré při ztrátě zaměstnání. O půl roku déle jsem o zaměstnání přišel dle paragrafu 52 pro nadbytečnost, Komerční pojišťovna odmítla plnit že prý je zde tzv. čekací lhůta, je zajímavé že s tímto pojmem jsem se setkal poprvé. Prosím o pomoc či radu jak se bránit, má někdo podobnou zkušenost s KB? Dle mého názoru si myslím že KB se zde nezákonně obohacuje, když někdo přijde o práci jaký je v tom účel? Když někdo sjedná pojistku a neplní ji, v tom účel vidím.
Děkuji
David Rössner.
KB, POJIŠŤOVNA, pojistka úvěru splácet
Plnit pojistnou událost
|
Tweet |
Dle zákona č. 37/2004 Sb., o pojistné smlouvě a o změně souvisejících zákonů se čekací dobou rozumí doba, po kterou nevzniká pojistiteli povinnost poskytnout pojistné plnění z událostí, které by jinak byly pojistnými událostmi. Délka čekací doby musí být upravena v pojistných podmínkách pro jednotlivé druhy pojištění. Doporučujeme proto spotřebiteli prostudovat podmínky, za jakých smlouvu uzavíral.
Společností nám bylo sděleno, že došlo k vyřešení sporu. Prosíme spotřebitele o potvrzení této informace a uzavření stížnosti.
Dobrý den, ano Banka mi nakonec pomohla že splátky odložila, za což děkuji. Bohužel je obrovská škoda to jak se zachovala Komerční pojišťovna. Úvěry už někdy více. Děkuji.