Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#73813Kurýr PPL mi ukradl balik z PPL boxu - ocividne

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 20 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.01.2024, před rokem

Eliska Juchelková

Znění stížnosti

Dobrý den, 15.1. mi přišla sms o doruceni do PPL boxu a když jsem ho otevřela (včera) tak byl úplně prázdný…. Nevím kde je chyba, ocividne ho někdo z PPL ukradl. Volala jsem tam ihned, ale linka takhle pozdě nefunguje. Nevím vůbec co mám dělat.. Jako důkazy mam sms kód PPL, fotky a videa z prázdného boxu a muj balik nikde. Na infolince mě odbyli a řekli, že to řeší s odesilatelem, ale s tím to řeším já a vše odeslal jak měl. Takže jediná možnost je to, že kuryr PPL pipl balik jako “doručeny do ppl boxu” a poté si ho schoval pro sebe. Jo a bylo to v tašce louis vuitton, takže pokud si myslíte, že já jako kupující tohle nebudu řešit a nebudu považovat vyhazov tohoto kurýra, tak se mýlíte.


Produkt

Ukradeny balik z PPL boxu


Požadované řešení

Požadují vraceni mých peněz za koupeny balik, poštovné a vyhazov kuryra, který mě okradl.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.1.2024 10:20, před rokem

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti PPL CZ s.r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://www.ppl.cz/kontaktni-formular.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.3.2024 16:46, před 11 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.