Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den, 15.1. mi přišla sms o doruceni do PPL boxu a když jsem ho otevřela (včera) tak byl úplně prázdný…. Nevím kde je chyba, ocividne ho někdo z PPL ukradl. Volala jsem tam ihned, ale linka takhle pozdě nefunguje. Nevím vůbec co mám dělat.. Jako důkazy mam sms kód PPL, fotky a videa z prázdného boxu a muj balik nikde. Na infolince mě odbyli a řekli, že to řeší s odesilatelem, ale s tím to řeším já a vše odeslal jak měl. Takže jediná možnost je to, že kuryr PPL pipl balik jako “doručeny do ppl boxu” a poté si ho schoval pro sebe. Jo a bylo to v tašce louis vuitton, takže pokud si myslíte, že já jako kupující tohle nebudu řešit a nebudu považovat vyhazov tohoto kurýra, tak se mýlíte.
Ukradeny balik z PPL boxu
Požadují vraceni mých peněz za koupeny balik, poštovné a vyhazov kuryra, který mě okradl.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti PPL CZ s.r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://www.ppl.cz/kontaktni-formular.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.