Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#73828Nepohodlí v business

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 20 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.01.2024, před rokem

Jiri Meiner

Znění stížnosti

Dobrý den,

Jsem velice nedpokojen s cestováním ve vaší business třídě.
Nejen, že vlak měl zpoždění 40 minut, sedadla jsou prosazené a nepohodlné, občerstvení ve vlaku bylo vyprodáno a dosti omezené co se týče výběru. A není to poprvé.


Produkt

*** číslo jízdenky


Požadované řešení

Prosím o náhradu nákladů spojených s jízdenkou.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.1.2024 12:20, před 12 měsíci

Výše kompenzace za zpoždění se odvíjí od doby zpoždění a od toho, zda bylo zpoždění zaviněné či nezaviněné dopravcem, tj. garance včasného příjezdu. Informaci o tom, zda zpoždění bylo zaviněné nebo nezaviněné by měl vždy podat vlakový personál – teamleader spoje.

Více informací ohledně kompenzace za zpoždění u společnosti RegioJet nalezne spotřebitel zde: https://regiojet.cz/nase-jizdenky/garance.

Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.

Reklamaci je možné uplatnit prostřednictvím formuláře na webové adrese: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.3.2024 12:23, před 10 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.