Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den,
Jsem velice nedpokojen s cestováním ve vaší business třídě.
Nejen, že vlak měl zpoždění 40 minut, sedadla jsou prosazené a nepohodlné, občerstvení ve vlaku bylo vyprodáno a dosti omezené co se týče výběru. A není to poprvé.
*** číslo jízdenky
Prosím o náhradu nákladů spojených s jízdenkou.
|
Tweet |
Výše kompenzace za zpoždění se odvíjí od doby zpoždění a od toho, zda bylo zpoždění zaviněné či nezaviněné dopravcem, tj. garance včasného příjezdu. Informaci o tom, zda zpoždění bylo zaviněné nebo nezaviněné by měl vždy podat vlakový personál – teamleader spoje.
Více informací ohledně kompenzace za zpoždění u společnosti RegioJet nalezne spotřebitel zde: https://regiojet.cz/nase-jizdenky/garance.
Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.
Reklamaci je možné uplatnit prostřednictvím formuláře na webové adrese: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.