Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Se službami zásilkovny jsem v posledních měsících silně nespokojen. Nejen, že když mají doručit balík na adresu, radši se na to vykašlou a šoupnou ho rovnou na výdejní místo i přes to, že jsem byl v daný čas doručení doma. Neustále také prodlužují doručování do Z boxů, na což se taky nakonec vykváknou a přesměrují zásilku úplně jinam.
V rámci osobní zkušenosti, kdy jsem byl u společnosti zaměstnán, moc dobře vím, jak kompetentní lidé u nich pracují a zastávají vedoucí funkce. Otřesný systém, chaos a nepeofesionalita. Neplatím za zpožděné a přesměrováné zásilky, ale bohužel je toto u společnosti standardem u každého balíku.
Zásilka z internetového obchodu
Požaduji kompenzaci za nedodržení kvality služeb, jelikož firma opakovaně nezvládá dodržovat garanci bezproblémového a rychlého doručení.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, pane Novotný, děláme maximum pro to, aby doručení každé zásilky proběhlo hladce jako po másle. Drtivou většinu zásilek díky tomu doručíme v pořádku příjemci do druhého dne. V případě, že jste si objednal službu doručení na adresu, měla by vám v den doručování zásilky přijít SMS s časovým oknem, kdy můžete očekávat zásilku. Jakmile bude řidič na smluveném místě, měl by se s vámi zkusit dvakrát telefonicky spojit. Pakliže kontakt není úspěšný, měl by na zákazníka zazvonit. Teprve jestliže ani tehdy se nepodaří zásilku doručit, dojde k přesměrování zásilky na blízké výdejní místo s volnou kapacitou. Co se týče zásilek objednaných do Z-BOXu, když je zákazníkem zvolený Z-BOX plný, probíhá opětovný pokus o doručení. Pokud ani ten není úspěšný, měl by příjemce obdržet výzvu ke zvolení preferovaného náhradního výdejního místa: https://www.zasilkovna.cz/blog/presmerovani-zasilky-z-boxu. Jestliže tak neučiní, dojde k přesměrování zásilky automaticky. Cílem je, aby si příjemce mohl zásilku vyzvednout pokud možno co nejdříve. Nikola, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.