Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
Měli jsme objednané jízdenky z Prahy do Košic za 2 týdny předem na určitě místa a vůz a nazpátek. V den odjezdu jsme přijeli do Prahy, na nástupu do vlaku, jsme zjistili že 1 vůz není. V poslední moment nám řekli, že je zrušen z technických důvodu a prosadili na jiné místa. Tohle se stalo i na zpětnou cestu. Nechápu, proč není taková zodpovědnost a pečlivost o cestujících, který objednají předem vůz a místo pro svůj osobní komfort, a pak průvodce a cestující musejí udělat takový masakr a ani předem neupozorní o změně. Byli jsme nespokojeni s lety, na kterých jsme byli, personál byl většinou příjemný, ale naprosto chyběla organizace.
Nechci být hrubá a urážlivá a nemám v úmyslu snižovat reputaci společnosti, ale chtěla bych, aby byla více organizovaná vůči lidem, kteří si předem objednávají a uvádějí konkrétní místa a mohou informovat cestující o změnách dopředu.
|
Tweet |
Není-li služba poskytnuta nebo není-li poskytnuta ve sjednané kvalitě, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti RegioJet a.s. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne zde: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.