Společnost


Dopravní podnik Karlovy Vary, a.s.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#73844Odjezd mimo jízdní řád

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 19 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.01.2024, před 12 měsíci

Jaroslav Kopřiva

Znění stížnosti

Dobrý den včera večer jsem šel z práce na zastávku Stará Role konečná na autobus který má odjezd ve 20:31 hod A řidič odjel ze zastávky ve 20:26 myslím si že to není dobrý přístup k práci. Věřím že se o to postaráte aby nedocházelo k takovým situacím děkuji


Požadované řešení

Řešení je na vás


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.1.2024 08:41, před 12 měsíci

Stížnosti směřující vůči jízdním řádům je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Dopravní podnik Karlovy Vary, a.s. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://dopravniportal.dpkv.cz/cms/kontakty.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.3.2024 16:32, před 10 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.