Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den včera večer jsem šel z práce na zastávku Stará Role konečná na autobus který má odjezd ve 20:31 hod A řidič odjel ze zastávky ve 20:26 myslím si že to není dobrý přístup k práci. Věřím že se o to postaráte aby nedocházelo k takovým situacím děkuji
Řešení je na vás
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči jízdním řádům je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Dopravní podnik Karlovy Vary, a.s. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://dopravniportal.dpkv.cz/cms/kontakty.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.