Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, když jste změnili 10.12.2023 časy odjezdů autobusů a vlaků, tak bohužel již nestíhám vlak z Českého Brodu v 5:54, který odjíždí na Prahu, Masarykovo nádraží. Je to jediný vlak, který jezdí na Masarykovo nádraží v tento čas. Jezdím přes 25 let, dříve autobus v pohodě navazoval na tento vlak, ale řidič jezdí pozdě. Má být na zastávce v 5:43, ale přijíždí až 5:49. Vlak mi odjíždí v 5:54 a já teprve autobusem přijíždím v 5:53 na nádraží. Mám již 4x operovaná kolena, proto využívám k dopravě autobus. Nyní musím jezdit do Prahy na hlavní nádraží, kde pak mám komplikace s dopravou do práce a zbytečnou ztrátou času.
Již jsem psala stížnost, bylo mi řečeno, že na odpověď máte 30 dní. Nikdo mi neodpověděl, 30 dní dávno uplynulo.
Děkuji za odpověď.
Kerimová Lenka
Autobus č. 491, jezdí na trase Mukařov- Český Brod , nádraží
Byla bych velmi ráda, kdyby mohl tento autobus jezdit včas podle jízdního řádu, každá minuta mi pomůže, abych stihla vlak.
Děkuji
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči jízdním řádům je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se se stížností obrátit přímo na Okresní autobusová doprava Kolín, s.r.o., a to e-mailem na: oad@oad.cz anebo písemně na adrese: Polepská 867, 280 02 Kolín.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.