Počet nahlášených stížností: | 44 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Pozastavení objednávky s tím, že nebyla platba provedena. Poslala jsem doklad o provedení platby, kterou si oni nezapsali, že platba je na jejich účtu. Platba byla zaplacena 15.12.2023 a uznali to až 12.1.2024.
Objednávky mi pro jistotu pozastavili a bez dalšího vyjádření přestali posílat.
Disney Kouzelné audio pohádky
asi jsem hloupá, ale chtěla bych v odběru pohádek pokračovat, jelikož to dávám každý měsíc vnučce, která se na to těší. Ale pokud by mělo být takové jejich jednání pravidlem, tak ať si to nechají, vnučce to vysvětlím, že to skončilo a pohádky už nejsou.
|
Tweet |
Společnost by spotřebitele měla informovat o pozastavení jeho objednávky a současně jej vyzvat k součinnosti při řešení problému (např. při nemožnosti dohledání platby). Jestliže však spotřebitel zboží uhradil, což společnosti prokázal dle popisu stížnosti i výpisem z účtu, je společnost povinna nadále plnit své povinnosti, které jí vyplývají ze smlouvy (v tomto případě dodávat audio pohádky), jestliže smlouva nebyla ze strany společnosti či spotřebitele vypovězena.
Podnikatele je možné vyzvat k plnění i tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.