Společnost


De Agostini Publishing S.p.A.

Počet nahlášených stížností:44
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#73848Nepřiznání platby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 20 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
17.01.2024, před 12 měsíci

Michaela Prátová

Znění stížnosti

Pozastavení objednávky s tím, že nebyla platba provedena. Poslala jsem doklad o provedení platby, kterou si oni nezapsali, že platba je na jejich účtu. Platba byla zaplacena 15.12.2023 a uznali to až 12.1.2024.
Objednávky mi pro jistotu pozastavili a bez dalšího vyjádření přestali posílat.


Produkt

Disney Kouzelné audio pohádky


Požadované řešení

asi jsem hloupá, ale chtěla bych v odběru pohádek pokračovat, jelikož to dávám každý měsíc vnučce, která se na to těší. Ale pokud by mělo být takové jejich jednání pravidlem, tak ať si to nechají, vnučce to vysvětlím, že to skončilo a pohádky už nejsou.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.1.2024 15:23, před 12 měsíci

Společnost by spotřebitele měla informovat o pozastavení jeho objednávky a současně jej vyzvat k součinnosti při řešení problému (např. při nemožnosti dohledání platby). Jestliže však spotřebitel zboží uhradil, což společnosti prokázal dle popisu stížnosti i výpisem z účtu, je společnost povinna nadále plnit své povinnosti, které jí vyplývají ze smlouvy (v tomto případě dodávat audio pohádky), jestliže smlouva nebyla ze strany společnosti či spotřebitele vypovězena.

Podnikatele je možné vyzvat k plnění i tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.3.2024 12:29, před 10 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.