Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#7385Po uznání reklamace nedošlo k vrácení peněz - #5745 Reklamace ze dne 21.1.2015 číslo FRC2015002500

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.07.2015, před 9 lety

Vilém Drdla

Znění stížnosti

Po podání stížnosti, byla reklamace uznána vystaven dobropis a ten jsem vyplnil a podepsal. 14 dni neproběhla žádná reakce tak jsem kontaktoval na uvedený email společnost CZC a ta mi sdělila, že reklamace nemohla být uznána z důvodu chybějícího příslušenství (SATA kabel) a že zda li příslušenství dodám na některé z poboček že mi peníze budou vráceny. Uběhli přibližně tři měsíce od vrácení příslušenství a peníze mi nebyli pořád navráceny.

1. - Dle mého názoru nemá společnost ani právo žádat příslušenství
2. - Po uznání reklamace a vystavení opravného daňového dokladu, nemá nárok na další požadavky.

V současnou dobu nemám ani základovou desku, ani peníze.


Produkt

MSI Z77-G41, socket: 1155, formát: ATX


Požadované řešení

Žádám úhradu opravného daňového dokladu č. 1615015034, na částku 2 126 Kč ze dne 20.3.2015.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.8.2015 14:30, před 9 lety

Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.8.2015 12:55, před 9 lety

Dobrý den pane Drdlo,

prosím o odeslání Vašeho dobropisu na obchod@czc.cz, dobropis proplatíme. Po vystavení dobropisu můžeme požadovat část příslušenství, ve Vašem případně jde ale o kabel, který umíme doplnit.

Omlouvám se za pochybení jednoho ze zaměstnanců.

Děkuji za pochopení.
Lukáš Boček

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.8.2015 06:25, před 9 lety


Vilém Drdla

Dobrý den pane Boček,

dnes jsem Vám poslal požadovaný dobropis na email obchod@czc.cz.


S pozdravem


Vilém Drdla

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.8.2015 14:01, před 9 lety

Dobrý den pane Drdlo.

Prosím o potvrzení přijetí částky za dobropis 1615015034.

Děkuji.

S pozdravem
Michal Stýblo

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.9.2015 10:10, před 9 lety

Žádáme spotřebitele o potvrzení, zda ve sporu skutečně došlo k nápravě.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2015 09:41, před 9 lety

Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnosti se k případu vyjádřit, stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.