Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Po podání stížnosti, byla reklamace uznána vystaven dobropis a ten jsem vyplnil a podepsal. 14 dni neproběhla žádná reakce tak jsem kontaktoval na uvedený email společnost CZC a ta mi sdělila, že reklamace nemohla být uznána z důvodu chybějícího příslušenství (SATA kabel) a že zda li příslušenství dodám na některé z poboček že mi peníze budou vráceny. Uběhli přibližně tři měsíce od vrácení příslušenství a peníze mi nebyli pořád navráceny.
1. - Dle mého názoru nemá společnost ani právo žádat příslušenství
2. - Po uznání reklamace a vystavení opravného daňového dokladu, nemá nárok na další požadavky.
V současnou dobu nemám ani základovou desku, ani peníze.
MSI Z77-G41, socket: 1155, formát: ATX
Žádám úhradu opravného daňového dokladu č. 1615015034, na částku 2 126 Kč ze dne 20.3.2015.
|
Tweet |
Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Dobrý den pane Drdlo,
prosím o odeslání Vašeho dobropisu na obchod@czc.cz, dobropis proplatíme. Po vystavení dobropisu můžeme požadovat část příslušenství, ve Vašem případně jde ale o kabel, který umíme doplnit.
Omlouvám se za pochybení jednoho ze zaměstnanců.
Děkuji za pochopení.
Lukáš Boček
Dobrý den pane Boček,
dnes jsem Vám poslal požadovaný dobropis na email obchod@czc.cz.
S pozdravem
Vilém Drdla
Dobrý den pane Drdlo.
Prosím o potvrzení přijetí částky za dobropis 1615015034.
Děkuji.
S pozdravem
Michal Stýblo
Žádáme spotřebitele o potvrzení, zda ve sporu skutečně došlo k nápravě.
Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnosti se k případu vyjádřit, stížnost uzavíráme.