Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#73852Nedodaná zásilka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 hodiny 47 minut

Detail stížnosti

Publikováno
17.01.2024, před rokem

Michaela Tichá

Znění stížnosti

Dnes, tj. 17.1. 2024 jsem volala na firmu, kde je naše nová karta do satelitu, která měla dojít cca 5 dní zpět. Tam nám řekli, že naše karta byla doručena 8.1. 2024, kde nás nezachytili na adrese. 8.1. 2024 jsem byla celý den doma, a nikdo tu nebyl od české pošty !!! Tzn. že nám to tím pádem měla pošta uložit na hlavní poštu. Ale pozor, ve schránce nebylo a stále není ani papír o tom, že si to máme na poště vyzvednout a já teď ani nevím, kde naše nová karta je! A to je už vážně na nás moc. Nedaří se mi ani dovolat se na hlavní poštu v Třebíči, abych se informovala, kde můj balíček je.

Prosím o zrychlenou nápravu a dodání! Upozorňuji, že na hlavní poštu do Třebíče já nepojedu, nemám na to čas. Vy jste to zbabrali tak to zrychleně doručte!


Produkt

Karta do satelitu Skylink - nedoručeno !


Požadované řešení

Doručení na naši adresu, urychleně !!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.1.2024 14:23, před rokem

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.