Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dnes, tj. 17.1. 2024 jsem volala na firmu, kde je naše nová karta do satelitu, která měla dojít cca 5 dní zpět. Tam nám řekli, že naše karta byla doručena 8.1. 2024, kde nás nezachytili na adrese. 8.1. 2024 jsem byla celý den doma, a nikdo tu nebyl od české pošty !!! Tzn. že nám to tím pádem měla pošta uložit na hlavní poštu. Ale pozor, ve schránce nebylo a stále není ani papír o tom, že si to máme na poště vyzvednout a já teď ani nevím, kde naše nová karta je! A to je už vážně na nás moc. Nedaří se mi ani dovolat se na hlavní poštu v Třebíči, abych se informovala, kde můj balíček je.
Prosím o zrychlenou nápravu a dodání! Upozorňuji, že na hlavní poštu do Třebíče já nepojedu, nemám na to čas. Vy jste to zbabrali tak to zrychleně doručte!
Karta do satelitu Skylink - nedoručeno !
Doručení na naši adresu, urychleně !!
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.