Počet nahlášených stížností: | 54 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dne 26.1.2015 uzavřela moje 71 letá babička kupní smlouvu na kuchyň za cca 54.000 Kč. Následně byl zaměstnancem Asko 30.1. provedeno zaměření kuchyně za 1.000 Kč. Dne 1.4. byla provedena montáž kuchyně, která byla babičkou písemně převzata pouze s výhradou, pouze na špatný pojezd zásuvky. Nicméně dne 27.4 byla písemně reklamována montáž kuchyňské desku, se žádostí o dostaven se technika z Aska na posouzení, který se dostavil dne 4.5. a napsal:"Seříznutí pracovních desek, roh se zavírá cca o 9 cm na délku, provedení nebrání v užívání, v rámci montáže provedeno maximum pro sestavení kuchyně." K reklamaci byly přiloženy fotografie. Ke kuchyňské lince ze strany přiléhá sporák, jehož odskok je patrný, navíc kuchyňský dřez tím pádem působí křivě umístěným dojmem. Odpověď p. Miluše Kosíkové ze dne 22.5. cituji:"Seříznutí pracovní desky není vada, která brání řádnému užívání kompletní kuchyně. Montáž kuchyně jste převzala a potvrdila podpisem. Vaše reklamace byla zamítnuta." Doplňuji, že jde o velmi amatérkou práci, která samozřejmě má vliv na funkčnost, díky horním dílům kuchyně a špatně oříznuté lince se při umývání často boucháte do hlavy. Celé to vypadá, že se společnost ASKO spoléhá na stáří babičky resp. kupující a její neznalost práva. Požadujeme výměnu kuchyňské linky, dle smluveného vzorku, resp. předlohy, na základě které byla kuchyňská linka zakoupena.
S pozdravem vnučka
Požadujeme výměnu kuchyňské linky, dle smluveného vzorku, resp. předlohy, na základě které byla kuchyňská linka zakoupena, tedy bez špatného seříznutí na jedné straně.
|
Tweet |
Zhotovitel má provést dílo s potřebnou péčí. Jestliže dílo při předání neodpovídá smlouvě, je vadné, což zakládá povinnosti zhotovitele z vadného plnění. Jestliže je dílo provedeno vadně, je zhotovitel povinen odstranit vadu nejdéle v dohodnuté lhůtě, jinak má objednatel právo na odstoupení od smlouvy nebo na přiměřené snížení ceny dle §655 odst. 1 občanského zákoníku. Pokud byla reklamace zamítnuta s tím, že dílo nemá vadu, může se spotřebitel obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým posléze lze rozhodnutí o reklamaci rozporovat.
Na základě Vašeho podnětu od zákazníka byla domluvena návštěva prodejce a montážníka.
Po návštěvě bylo se zákazníkem dohodnuto objednání nové pracovní desky, tak , aby odpovídala naplánovanému konceptu .
Výměna bude provedena ihned po doručení zboží od výrobce, aby bylo vyřešeno ke spokojenosti zákazníka.
Omlouváme se za komplikace spojené s chybou při montáži .
ASKO nábytek
zákaznický servis
Nyní přeřazujeme stížnost na spotřebitelku, která má možnost se k ní vyjádřit, případně ji uzavřít.
Vzhledem k tomu, že spotřebitelka již nevyužila možnost se k případu vyjádřit, případ uzavíráme.