Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#73862Balík někde jinde

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
17.01.2024, před 12 měsíci

Jiří Kývala

Znění stížnosti

Dobrý den,
Obdržel jsem tento email.
Dobrý den,

omlouváme se, vaši zásilku *** (objednávka č. ***) od odesílatele Ronnie.cz, jsme nemohli doručit do vybraného Z-BOXu Z-BOX Havířov, 17. listopadu 1628/38 (Hruška).

V následujícím pracovním dni bude učiněn druhý pokus o vložení do Z-BOXu...

druhý den mi přijde informace:
Dobrý den,

vaše zásilka číslo *** od odesilatele Ronnie.cz je pro vás připravena na výdejním místě Havířov, Město, Moskevská 1104/1e... o uložení někde jinde. Není to klamání zákazníka ,když to co slibuje nedodrží? K čemu si zadávam Z-BOX ,který je tu chvíli volný?
Může mi to někdo vysvětlit????? Nejhorší firma na doruční zásilky.


Požadované řešení

Chci odpověď na dotazy a finanční kompenzací za čas ,který musím navíc investovat do vyzvednutí zásilky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.1.2024 08:17, před 12 měsíci

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.1.2024 11:54, před 12 měsíci

Dobrý den, pane Kývalo, v případě, že je zákazníkem zvolený Z-BOX plný, probíhá opětovný pokus o doručení. Pokud ani ten není úspěšný, měl by příjemce obdržet výzvu ke zvolení preferovaného náhradního výdejního místa: https://www.zasilkovna.cz/blog/presmerovani-zasilky-z-boxu. Teprve když tak neučiní, dojde k přesměrování zásilky automaticky. Omlouváme se, že ve vašem případě tento standardní postup nebyl dodržen. Věříme, že se nic takového nebude opakovat a příště doručení proběhne opět hladce, jak je zvykem. Uděláme pro to maximum. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2024 15:14, před 11 měsíci

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2024 14:05, před 10 měsíci

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.