Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Dobrý den,
Obdržel jsem tento email.
Dobrý den,
omlouváme se, vaši zásilku *** (objednávka č. ***) od odesílatele Ronnie.cz, jsme nemohli doručit do vybraného Z-BOXu Z-BOX Havířov, 17. listopadu 1628/38 (Hruška).
V následujícím pracovním dni bude učiněn druhý pokus o vložení do Z-BOXu...
druhý den mi přijde informace:
Dobrý den,
vaše zásilka číslo *** od odesilatele Ronnie.cz je pro vás připravena na výdejním místě Havířov, Město, Moskevská 1104/1e... o uložení někde jinde. Není to klamání zákazníka ,když to co slibuje nedodrží? K čemu si zadávam Z-BOX ,který je tu chvíli volný?
Může mi to někdo vysvětlit????? Nejhorší firma na doruční zásilky.
Chci odpověď na dotazy a finanční kompenzací za čas ,který musím navíc investovat do vyzvednutí zásilky.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, pane Kývalo, v případě, že je zákazníkem zvolený Z-BOX plný, probíhá opětovný pokus o doručení. Pokud ani ten není úspěšný, měl by příjemce obdržet výzvu ke zvolení preferovaného náhradního výdejního místa: https://www.zasilkovna.cz/blog/presmerovani-zasilky-z-boxu. Teprve když tak neučiní, dojde k přesměrování zásilky automaticky. Omlouváme se, že ve vašem případě tento standardní postup nebyl dodržen. Věříme, že se nic takového nebude opakovat a příště doručení proběhne opět hladce, jak je zvykem. Uděláme pro to maximum. Nikola, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.