Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
V březnu 2024 to bude přesně rok, co spolešnot .... spustila nějakou aktualizaci a od té doby jsou s ní jenom problémy. :-( Internet padá, ale slečna řekne na telefonu, že se tam připojoval technik a že jen 2x došlo k výpadku. Co mě štve víc je televize mám dva settoboxy a oba jsou strašný jeden jsem už i reklamoval a dostal jsem teda novej. Nevím jestli byl novej. :-( Každý den kdyz si chci zapnout televizi musím všechno nejdříve restartovat. Myslel jsem si že to bude Televizí, ale ta je 2 roky stara a funguje dobře. Když jsem si stěžoval na pobočce, tak tam mě přepojil na nějakou arogantní slečnu, která se jen opakovala dokolečka. Vlastně člověk námá žádné právo řešit to že něco nefunguje. Ano když bych chtěl od nich odstoupit musel bych zaplatit asi 15 000,- za nefunkční zařízení Dva settoboxy a jeden Moden. Ten už jsem také jednou reklamoval, ale nakonec jsem ho prodal a byl jsem přemluven, abych si u nich pořídil nový modem lepší. Všichni víme že ten je také k ničemu. Absolutně nevím co mám dělat, jsem zákazníkem o2 přes 15 let a vlastně platím služby které nefungují.
Co je jediné co funguje tak je mobilní sít a internet pres mobil. Zřejmě to bude tím že mobil není přímo od nich.
o2 TV a internet
Potrebuji poradit, co bych měl udělat dál abych mohl buď odejít a nebo být spokojeným zákazníkem.
|
Tweet |
Pokud je služba poskytována vadně, je možné ji reklamovat. Na stránkách O2 je uvedeno, že pokud porucha představuje vadu služby z důvodu na straně podnikatele, je třeba ji nahlásit nebo ji společnost musí sama objevit aby se jí zabývala.
Jestliže bude spotřebitel kromě odstranění vady služby požadovat i přiměřené snížení ceny z důvodu, že službu mohl využít jen částečně nebo vůbec, může reklamovat přímo vyúčtování za období, ve kterém se vada vyskytla, pokud už jej obdržel.
Pokud uplatňuje spotřebitel snížení ceny služby za období, za které vyúčtování dosud neobdržel, může reklamovat službu a požadovat přiměřenou slevu z ceny v budoucím vyúčtování.
Reklamaci může spotřebitel podat:
Přes O2 Chat – každý den od 8:00 do 19:00.
Osobně – v kterékoli O2 Prodejně.
Telefonicky – bezplatná linka 800 02 02 02.
Písemně – dopis s reklamací na adresu O2 Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, Za Brumlovkou 266/2, 140 22 Praha 4 - Michle.
Dále uvádí, že reklamaci vyúčtování je potřeba podat do 2 měsíců ode dne doručení vyúčtování a reklamaci služby do 2 měsíců ode dne jejího vadného poskytnutí. Při pozdějším podání reklamace nebude reklamace uznána.
Na vyřízení reklamace má podnikatel kalendářní měsíc. Ve výjimečných situacích, například tehdy, když je potřeba komunikovat s dodavateli v zahraničí, se doba vyřízení může prodloužit na dva měsíce.
V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100 Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den,
děkuji za váš podnět. Abych se mohl na Vaše nastavení blíže podívat, doplňte mi prosím do sekce neveřejných údajů identifikační číslo využívané služby a IČ či datum narození majitele.
Modem máte k PC připojen kabelem a jakou rychlost u svého připojení naměříte přes www.speedtest.net? Set-top boxy máte k modemu připojeny kabelem či jiným způsobem a jaká hláška se Vám zobrazuje na obrazovce? S pozdravem Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Momentálně jsem dal jeden set top box na reklamaci a čekám na vyjádření. Byl jsem premluven ať si pronajmu další 2 set top boxy novějšího zařízení ze by to nemělo zlobit. Ano je to o trochu lepší ale chybová hláška na začátku zapnutí TV vždy je. :-( Nechci to tady vypisovat pořad dokolecka Každý zaměstnanec O2 zná ty chyby a dobře ví ze to proste nefunguje tak jak má :-( je smutné ze to člověka donutí až tak řešit ze to musí někam psát a reklamovat :-(
Děkujeme spotřebiteli za informaci.
Protože spotřebitel nedodal požadované referenční údaje a nechce přímo jeho problém řešit, uzavíráme tuto stížnost.