Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den.
Dne 17.9.2014 jsem se společností O2 uzavřeli smlouvu s internetovým připojením, ke které mi byl nabídnut balíček O2TV za 151,-. Set top box jsem si ke službě vzal na splátky ve výši 89Kč/měsíc na 2 roky. S tímto jsem souhlasil a podepsal smlouvu. Tento týden mi O2 sdělilo, že mi mění službu O2TV Flexi za O2TV M, který je dvakrát tak drahý. Dnes jsem zrušil smlouvu, což proběhlo bez problémů, ale bylo mi sděleno, že musím doplatit zbývající částku za set top box (cca 1200Kč), který údajně není začleněný v uzavřeném závazku. Ve smlouvě jsem o tom nenašel zmínku, proto se táži vás, zda O2 má právo na doplatek za set top box a dle jakých pravidel, či zákona.
Díky za odpověď.
S pozdravem,
Jiří Eberl, Karlovy Vary
O2TV
Nedoplácet za set top box, který je po zrušení O2TV majiteli k ničemu.
|
Tweet |
V tomto případě se nejspíše jedná o odkoupení přístroje formou měsíčních splátek, nikoliv o jeho pronájem. V případě vypovězení či ukončení prolongace smlouvy se tak všechny neuhrazené platby stávají splatnými.
Hezký den,
jedná-li se o splátky zařízení (ať už modemu nebo STB), potom je nutné při rušení doplatit zbývající sumu ze splátek – a to v posledním vyúčtování, najednou.
Václav Brožek, Guru pro Social Media
No výborně. Takže k porušení smlouvy došlo z Vaší strany a kdo si to odskáče a zaplatí??? Spotřebitel. Děkuji za odpovědi. Jsem zase o něco chytřejší.
S pozdravem, Jiří Eberl.
Dobrý den,
nejedná se o smluvní sankci ani nic podobného, pouze se při výpovědi služby, na kterou jste měl nárok, zbývající splátky za zařízení stávají splatnými ihned.
Děkuji za pochopení.
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Vzhledem k tomu, že se spotřebitel k případu již delší dobu nevyjádřil, žádáme jej o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat. Protože služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, stížnost uzavíráme.