Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#7387Doplatek set top boxu, při porušení smlouvy ze strany O2

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.07.2015, před 9 lety

Jiří Eberl

Znění stížnosti

Dobrý den.
Dne 17.9.2014 jsem se společností O2 uzavřeli smlouvu s internetovým připojením, ke které mi byl nabídnut balíček O2TV za 151,-. Set top box jsem si ke službě vzal na splátky ve výši 89Kč/měsíc na 2 roky. S tímto jsem souhlasil a podepsal smlouvu. Tento týden mi O2 sdělilo, že mi mění službu O2TV Flexi za O2TV M, který je dvakrát tak drahý. Dnes jsem zrušil smlouvu, což proběhlo bez problémů, ale bylo mi sděleno, že musím doplatit zbývající částku za set top box (cca 1200Kč), který údajně není začleněný v uzavřeném závazku. Ve smlouvě jsem o tom nenašel zmínku, proto se táži vás, zda O2 má právo na doplatek za set top box a dle jakých pravidel, či zákona.
Díky za odpověď.
S pozdravem,
Jiří Eberl, Karlovy Vary


Produkt

O2TV


Požadované řešení

Nedoplácet za set top box, který je po zrušení O2TV majiteli k ničemu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.8.2015 15:25, před 9 lety

V tomto případě se nejspíše jedná o odkoupení přístroje formou měsíčních splátek, nikoliv o jeho pronájem. V případě vypovězení či ukončení prolongace smlouvy se tak všechny neuhrazené platby stávají splatnými.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.8.2015 16:55, před 9 lety

Hezký den,
jedná-li se o splátky zařízení (ať už modemu nebo STB), potom je nutné při rušení doplatit zbývající sumu ze splátek – a to v posledním vyúčtování, najednou.
Václav Brožek, Guru pro Social Media

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.8.2015 18:23, před 9 lety


Jiří Eberl

No výborně. Takže k porušení smlouvy došlo z Vaší strany a kdo si to odskáče a zaplatí??? Spotřebitel. Děkuji za odpovědi. Jsem zase o něco chytřejší.
S pozdravem, Jiří Eberl.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.8.2015 13:55, před 9 lety

Dobrý den,

nejedná se o smluvní sankci ani nic podobného, pouze se při výpovědi služby, na kterou jste měl nárok, zbývající splátky za zařízení stávají splatnými ihned.

Děkuji za pochopení.

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.9.2015 09:06, před 9 lety

Vzhledem k tomu, že se spotřebitel k případu již delší dobu nevyjádřil, žádáme jej o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.10.2015 08:00, před 9 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat. Protože služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.