Společnost


Petr Studnička

Počet nahlášených stížností:19
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

87%
13%
Toto skore je založeno na 8 stížnostech.

#7390Nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.07.2015, před 9 lety

Jaromir Subrt

Znění stížnosti

Zboží jsem objednal 15.7.2015, zaplatil 17.7. E-shop slibuje dodání do 5 dní. Uplynulo dní 10 a e-shop zboží za 6.677 Kč nedodal. Problém je v tom, že na e-maily nereaguje, telefon vypnutý. Na výzvu o zrušení objednávky a vrácení peněz zaplacených převodem nereaguje.


Produkt

mobilní telefon THL 5000, cena po slevě 6.677 Kč


Požadované řešení

Vrácení zaplacené částky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.8.2015 15:38, před 9 lety

Kupní smlouva byla uzavřena a prodávající má povinnost dodat objednané zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá ani v dodatečné přiměřené lhůtě mu poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku.
To znamená, že spotřebitel má právo prodávajícího upozornit, že nedodal zboží včas a poskytnout prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží s tím, že pokud v této lhůtě nebude zboží dodáno, lhůta již nebude prodloužena a bude platit, že marným uplynutím lhůty spotřebitel od smlouvy odstoupil (§ 1978 odst. 2 obč. zák.). Dodatečnou přiměřenou lhůtu k plnění lze poskytnout i mlčky. Po jejím marném uplynutí může spotřebitel od smlouvy odstoupit.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění; spotřebiteli tedy odstoupením vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Až po uplynutí této lhůty se subjekt ocitá v prodlení a je nutné mu určit dodatečnou lhůtu k plnění.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doporučeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli finanční prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.8.2015 08:38, před 9 lety

Od spotřebitele jsme obdrželi následující vyjádření:

Prodejce zareagoval a omluvil se pro nemoc. Nabídl odeslání ve středu 5.8.2015 a vrácení 10% z ceny zboží. Doufám, že slib splní, pak budu spokojen.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.9.2015 09:36, před 9 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, zda-li byl případ již zdárně vyřešen. Pokud tomu tak je, může k němu ještě přidat své hodnocení a stížnost následně uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
6.9.2015 16:11, před 9 lety


Jaromir Subrt

Hodnocení:

Komentář: Objednané zboží jsem ani po 1 měsíci neobdržel. Prodejce nekomunikoval a na konečnou výzvu o vrácení uhrazené částky zareagoval okamžitým vrácením peněz na účet. Toto je tedy jediný pozitivní úkon prodejce.