Společnost


Prepaid Solutions a.s.

Počet nahlášených stížností:11
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#73904Nefunkční benefitní karty Lemon Pay

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 18 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.01.2024, před 12 měsíci

Jiřina Přerovská

Znění stížnosti

Od října 2023 nefunkční benefitní karta LemonPay. Společnost nereaguje na jakékoliv podněty ze strany klienta: na e-mailové zprávy, na zprávy datovou schránkou, na telefonáty -jednatel společnosti i kontakt uvedený na webu společnosti nedostupné, doporučený dopis na adresu společnosti vrácen zpět odesilateli.


Produkt

Benefitní karta LemonPay


Požadované řešení

Vrácení finančních prostředků, které jsou na benefitní kartě-obnovení její funkčnosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.1.2024 11:54, před 12 měsíci

Dle reklamačního řádu společnosti Prepaid Solutions a.s. (dostupného zde: https://www.freepay.cz/upload/file/20220701-reklamacni-rad-ps.pdf) platí, že "každý klient společnosti PREPAID SOLUTIONS, a.s. má právo reklamovat skutečnosti, které jsou předmětem smluvního vztahu a u kterých se klient domnívá, že byly ze strany PREPAID SOLUTIONS, a.s. splněny nedostatečně, nekvalitně nebo nebyly splněny vůbec."

Dále je zde uvedeno, že stížnosti a reklamace mohou klienti podat buď:
a. Písemně: Prepaid Solutions a.s., Vodičkova 791/41, Praha 1, 110 00
b. Elektronicky: reklamace@prepaid-solutions.cz
c. Telefonicky: +420 234 102 101

Společnost odpověď na stížnost či reklamaci poskytne spotřebiteli ve lhůtě do 30 kalendářních dní. Odpověď na reklamaci v souvislosti s poskytováním platebních služeb/vydáváním elektronických peněz PREPAID SOLUTIONS, a.s. poskytne spotřebiteli do 15 pracovních dnů od jejího obdržení, přičemž odpověď poskytne společnost stejným způsobem, jakým spotřebitel stížnost/reklamaci uplatnil.

Proti způsobu vyřešení reklamace nebo stížnosti PREPAID SOLUTIONS, a.s., může klient podat stížnost u kontrolního orgánu – České národní banky, a to
- Písemně: Na Příkopě 28, Praha 1, 115 03
- Telefonicky: +420 224 414 359
- Fax: +420 224 412 261
- Elektronicky: spotrebitel@cnb.cz

Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů u finančního arbitra. Řízení před finančním arbitrem je bezplatné a výsledkem tohoto řízení je vydání závazného stanoviska. Více informací o finančním arbitrovi může spotřebitel nalézt zde: https://finarbitr.cz/cs/. Podání návrhu je možné zde: https://finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.3.2024 12:44, před 10 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.