Počet nahlášených stížností: | 49 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den, chci si stěžovat za každodenní zpoždění autobusu s číslem 720012 trasa 787 (Třinec autobusové stanoviště-> Jablunkov autobusové stanoviště) čas 6:30-7:08 omlouvám se za stížnost ale není normální aby měl autobus každý den takové velké zpoždění, děkuji za pochopení
Autobus 720012 trasa 787 Třinec au. St.-> Jablunkov aut. St.
Chtěl bych aby autobus jezdil na čas děkuji.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či na e-mailovou adresu (potřebné kontakty spotřebitel nalezne zde: https://www.3csad.cz/cz/autobusova-doprava/dopravni-infocentra-a-kontakty).
Stížnost je možné směřovat ke společnosti ČSAD Frýdek - Místek a.s. i prostřednictvím formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese https://www.3csad.cz/cz/autobusova-doprava/odeslat-podnet-nahlasit-ztratu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.