Počet nahlášených stížností: | 208 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 11 |
Na Vinted mi byl zablokován trvale účet. Bohužel jsem se provinila, že jsem shodou okolností vystavila 2x za sebou inzerát, který neodpovídal jejich pravidlům. První bylo sítko na čaj a poté brýle po dceři. Nejsou to nijak vulgární, nebezpečné věci. Jsem si plně vědoma svého pochybení. Ale inzeráty nebyly vystaveny z důvodu, že bych chtěla někoho poškodit. Nenapadlo mě, že by věci byly nevhodné pro prodej. Chápu smazání nevhodného inzerátu, když prodejce dostatečně nenastuduje pravidla, nebo je pochopí jinak než je myslí poskytovatel služby a inzerát platforma vyhodnotí jako zakázaný a plně bych to respektovala, v žádném případě bych se nepokusila o znovu vystavení. Ale opravdu je nutné trvalé zablokování mého účtu a mé osoby a znemožnění mě na platformě Vinted i nakupovat? Přijde mi to opravdu tvrdé a nespravedlivé. Jsem dlouholetý bezproblémový uživatel s hodně kladnými hodnoceními. Nikoho jsem nepodvedla, neohrozila, neurazila, nepoškodila. U jiného poskytovatele prodejní platformy jsem se s tímto nesetkala. Pokud inzerát smažou, plně chápu a respektuji, ale zablokování účtu mě přijde neadekvátní.
Nemohu se s nikým s Vinted pořádně spojit, neustále mě jen robot píše to samé, tak to zkouším ještě touto cestou.
odblokování účtu
|
Tweet |
V obchodních podmínkách společnosti je uvedeno, že společnost Vinted se zavazuje provádět pouze taková omezení nebo blokace, které zohledňují přiměřené zájmy uživatelů a jsou přiměřené daným okolnostem, zejména porušení či porušením, kterých se uživatel dopustil.
Společnost Vinted může uživatelský účet omezit, popř. zablokovat poté, co o tom uživatele písemně a v dostatečném předstihu informovala, jestliže daný uživatel poruší podmínky společnosti, pravidla katalogu nebo pravidla fóra.
V případě, že společnost Vinted uplatní své právo výše uvedené, má dotčený uživatel možnost rozhodnutí společnosti Vinted napadnout prostřednictvím kontaktního formuláře (zde: https://www.vinted.cz/help/support_tickets/new?ch=help_center&faq_entry_id=615&allow_direct=1).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.