Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#73929Neuznaná reklamace.

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.01.2024, před 12 měsíci

Josef Batrla

Znění stížnosti

Dne 10.1.2024 mi přišel balik s polepem křehké zboží ve kterém byly objednaná sada sklenic na červené víno z nichž byla jedna sklenice rozbitá.Samostatná sklenice této sady se nedá vůbec sehnat.Měl to být dárek.Podal jsem reklamaci,kterou mi neuznali s tímto vyrozuměním:

Dobrý den, děkuji za vyplnění reklamačního formuláře a omlouvám se za pozdní reakci. Je mi líto, avšak vaši žádost o reklamaci zásilky Z 133 5132 527 zamítám


Produkt

Classic - skleničky na červené víno se Swarovski® Elements | sada 6 sklenic


Požadované řešení

Chtěl jsem aby mi vrátili peníze na učet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.1.2024 13:46, před 12 měsíci

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.1.2024 16:30, před 12 měsíci

Dobrý den, pane Batrlo, mrzí nás, že došlo k poškození vaší zásilky. Pakliže vaše reklamace byla zamítnuta, měli by kolegové napsat také důvod, který stál za tímto rozhodnutím. Ve vaší správě není vidět celé vyjádření, s ohledem na popis objednaného zboží ovšem zřejmě došlo k porušení všeobecných obchodních podmínek (https://files.packeta.com/web/files/VOP_Zasilkovna.pdf). Dle nich je totiž přeprava křehkého zboží, jako je sklo nebo porcelán, zakázána. Za dodržení přepravních podmínek odpovídá odesílatel, pakliže dojde k jejich porušení, nenese Zásilkovna odpovědnost za případnou škodu. Ohledně dalšího postupu se proto prosím obraťte přímo na odesílatele, u něhož jste si zboží objednal. Věříme, že vám nabídne řešení k vaší spokojenosti. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
22.1.2024 07:32, před 12 měsíci


Josef Batrla

Hodnocení: