Počet nahlášených stížností: | 182 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den
bohužel pravidelně nakupují v této prodejně. Nemám jinou možnost v místě bydliště. Pravidlem se stává, že zboží se slevou je markováno v plné ceně. Stalo se mi to již několikrát. Zjišťoval jsem proč tomu tak je.Rozdíl dělal někdy i víc než 100 Kč. Ono musí někdo v prodejně změnu provést v PC.Kdo je ten někdo? Ve čtvrtek jsem kupoval zlevnenou zeleninu Babiččinu směs. markovano o 50% víc na pokladně. Reklamace nevyrizena pracovnice zmizela...Bez omluvy bez ničeho. Stál jsem tam nevěříně.Pokladní se omlovala co mě to pomůže. Storno provedla pokladní. Údajná pracovnice je v prodejně zřejmě neznámá. Dnes 1.8.opět ten samý výrobek účtován o 50% víc. Vedoucí jen řekl, že to někdo nastavil slevu na jeden den.Neskutečné.Není to poprvé stále to samé oč se mi jedná. Opět jiný vedoucí, opět problémy. Jsem znechucen,mám zkažený den a bohužel jsem nucen občas prodejnu navštívit.
Odpovědnost vedoucího. Finanční postih jinak stále stejné.
|
Tweet |
Pokud podnikatel uvede cenu přímo u daného zboží, je takovouto nabídkou vázán. Chování, které spotřebitel popisuje, by se dalo považovat za porušení zákazu užívání klamavých obchodních praktik, což je podle zákona o ochraně spotřebitele správní delikt. Spotřebitel může podat podnět k České obchodní inspekci, která je k řešení těchto správních deliktů způsobilá.
Vzhledem k faktu, že se společnost AHOLD Czech Republic, a.s. rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky, stížnost uzavíráme.