Společnost


Albert Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:182
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#7394Jiné ceny než uvedeny u zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 dny 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.08.2015, před 9 lety

Jaroslav Klíma

Znění stížnosti

Dobrý den
bohužel pravidelně nakupují v této prodejně. Nemám jinou možnost v místě bydliště. Pravidlem se stává, že zboží se slevou je markováno v plné ceně. Stalo se mi to již několikrát. Zjišťoval jsem proč tomu tak je.Rozdíl dělal někdy i víc než 100 Kč. Ono musí někdo v prodejně změnu provést v PC.Kdo je ten někdo? Ve čtvrtek jsem kupoval zlevnenou zeleninu Babiččinu směs. markovano o 50% víc na pokladně. Reklamace nevyrizena pracovnice zmizela...Bez omluvy bez ničeho. Stál jsem tam nevěříně.Pokladní se omlovala co mě to pomůže. Storno provedla pokladní. Údajná pracovnice je v prodejně zřejmě neznámá. Dnes 1.8.opět ten samý výrobek účtován o 50% víc. Vedoucí jen řekl, že to někdo nastavil slevu na jeden den.Neskutečné.Není to poprvé stále to samé oč se mi jedná. Opět jiný vedoucí, opět problémy. Jsem znechucen,mám zkažený den a bohužel jsem nucen občas prodejnu navštívit.


Požadované řešení

Odpovědnost vedoucího. Finanční postih jinak stále stejné.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.8.2015 16:46, před 9 lety

Pokud podnikatel uvede cenu přímo u daného zboží, je takovouto nabídkou vázán. Chování, které spotřebitel popisuje, by se dalo považovat za porušení zákazu užívání klamavých obchodních praktik, což je podle zákona o ochraně spotřebitele správní delikt. Spotřebitel může podat podnět k České obchodní inspekci, která je k řešení těchto správních deliktů způsobilá.

Vzhledem k faktu, že se společnost AHOLD Czech Republic, a.s. rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky, stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.