Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vážená paní/pane,
Dne 19.1.2024 jsem jela vlakem EC 221 v 15:19 z Prahy. Vybrala jsem si tento vlak kvůli jídelnímu vozu. Tento vůz nefungoval. Místo teplého jídla nám nabídli pouze sendvič. Nechala bych to být, kdyby nám průvodčí neoznámil, že musíme opustit jídelní vůz, protože nefunguje. Připadá mi nevhodné, že v situaci, kdy nemůžete splnit slibované služby, má průvodčí povinnost vyhodit zákazníky z jídelního vozu. Požaduji tedy navrácení poloviny z ceny jízdneého
Návrat poloviny jízdného
|
Tweet |
Pokud služba neodpovídá objednávce, je vhodné uplatit reklamaci. Jako nejvhodnější reklamační nárok se jeví sleva z jízdného.
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.