Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Už po několikáté jedu z práce Po 12 hodinách noční přijedu na smržovku a opět nejede vlak Josefův Důl mám toho plný zuby poněvadž to už je po páté vždy v sobotu a myslím si že se to dělá naschvál prostě laskavě můžete mi říct co tam mám dělat po 12 hodinové šichtě je vám to úplně jedno neřeknu kdyby to bylo poprvé ale to je pondělí takže mám vás plný zuby
Chtěla bych proplatit že jsem si zavolala taxík aby jsem se mohla dostavit domů stál mě 300 Kč.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo byla poskytnuta vadně, je vhodné podat reklamaci.
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.