Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Ve zkrácené verzi:
26.4.2015 - zakoupena malá želvička (podle prodejce prý naprosto zdravá) - měla zalepné oči, nemohla moc dýchat a otvírala pusu bolestí při nádechu (ne opravdu nebyla v hibernaci) - držena v nevhodných podmíkách pro chov - jen jeden studený substrát - malé kamínky, slabé UV a málo tepla. Stravu nehodnotím...
26.4.2015 - ten stejný den (neděle večer) odvezena na pohotovost - doktorka se zhrozila v jak hrozném zdravotním stavu želvička je, dostala malou šanci na přežití + nějaké vitamíny
28.4.2015 - kontrola u lékařky, opět podána vitamíny (stav se bohužel nelepšil)
29.4.2015 - okolo 14:30 bohužel želvička zemřela i přes naší veškěrou péči (máme další 3 krásné želvy, nejstarší je 20 let)
30.4.2015 - želvička odnesena do prodejny s dokladem o koupi, prodavačka volá majiteli, reklamace ihned zamítnuta - důvod: prý jsme jí rozpíchali (tím myslel doktorku a ty vitamíny) a prý tomu doktorka nerozumí. PRODEJCE ANI PO NÁTLAKU (byli jsme tam 3x) NECHTĚL DÁT A NEDAL ŽÁDNÉ POTVRZENÍ O ZAMÍTNUTÍ REKLAMACE.
- Želvičku jsme poslali na doporučení veterinářky na pitvu do Plzně, která jasně prokázala, že želvička byla nemocná vínou předchozího majitele (tedy Roman Lisý, majitel zverimexu), měla Rachitidu a roupy - to samozřejmě nevznikne za 3 dny vlastnění želvičky - je to způsobeno špatnou stravou, špatným UV B zářením a nevhodným substrátem - vše uvedeno v pitevní zprávě.
Po předložení všech důkazů prodejci, prý nelze jednoznačně určit příčinu smrti. Vtipné, žé? Pitva byla provedena na veterinární klinice Vedilab http://www.vedilab.cz/ panem MVDr. Oto Humlem zaměřeným hlavně na laboratorní diagnostiku, který i tento předmet vyučuje na škole (uvadím jen pro info, pan Lisý samotřejmě bude každého MVDr shazovat, jak to dělal doposud, on je přeci ten nejlepší zvěrolékař se střední školou a prodává chovatelské potřeby :)
Jelikož je pan Lisý celkem zámožná osoba (obrovský ranč, kde má na dlažbě své jméno...), která má hodně peněz, stejné sídlo společnosti jako státní veterinární správa, kde má samozřejmě kamarádíčky (ověřeno z více zdrojů), tak je celkem nemožné ho donutit k plnění svých závazků a aby se nechoval jako na divokém západě.
Želva čtyřprstá/stepní (Testudo horsfieldii)
Zaplacení 2.400,- Kč za želvičku + 1.580,- Kč za pitvu. A samozřejmě to nejdůležitjší a proč to vlastně děláme, aby chovaným zvířatům dal vhodné podmínky k chovu a nedělal ze sebe experta na všechno.
|
Tweet |
Prodávající odpovídá za to, že zvíře při převzetí nemá žádné vady, pokud však prodávající informoval o kupujícího o možných vadách a ten zvíře stejně pořídil, nemá nárok na reklamaci pro tuto vadu, pokud se vyskytne jiná, pak reklamovat může. Dle ustanovení § 2103 nového občanského zákoníku kupující nemá práva z vadného plnění, jedná-li se o vadu, kterou musel s vynaložením obvyklé pozornosti poznat již při uzavření smlouvy. To neplatí, ujistil-li ho prodávající výslovně, že věc je bez vad, anebo zastřel-li vadu lstivě.
V případě, že spotřebitel již rozporoval zamítnutí reklamace pomocí odborného posudku, podnikatel reklamaci přesto neuznal a spotřebitel trvá na svém stanovisku, je vhodné obrátit se na soud. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.
Společnost nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.