Počet nahlášených stížností: | 31 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Důvodem mé stížnosti na ČSOB pojišťovnu je neochota plnění pojistných podmínek,které jsem splnila a na které jsem pojištěna.U ČSOB mám 2 účty a tudíž 2 kreditní karty .Těmito kartami jsem provedla v srpnu 2023 rezervaci 4 hotelů přes portál booking.com na plánovanou dovolenou a také rovnou platbu letenek u společnosti Smartwings.Takto jsem už v minulosti cestovala mnhokrát a vždy bez obtíží.Ale bohužel pár dní před odletem, 7.10.2023, mne oslovil první hotel ,(celkem byly 4 hotely ve 4 různých destinacích na pobřeží Španělska,které na sebe navazovaly,abychom poznaly jižní pobřeží).Tento hotel mne oslovil pod záštitou booking.com,naprosto nerozeznatelné od pravých stránek a vyzval mne k predbezne autorizaci karty.Neváhala jsem ,protože i toto jsem znala z dřívějška a nepřislo mi to neobvyklé.Bohužel si postupně ode mne vyžádali přístupové údaje k mým oběma účtům a oběma kartám,protože se transkace nedařily a bylo mi strženo 100.000( bylo to více než byla původní rezervace).Hned druhý den jsem situaci nahlásila hotelu který měl stát za tímto požadavkem,ten mi oznámil,že jsem se zřejmě stala obětí podvodu-phishingu,okamžitě jsem blokovala karty a situaci nahlásila bance CSOB, Policii,booking.com a posléze CSOB pojistovne.Po měsíci vyšetřování a dokládání všech dokumentů je výsledkem od společnosti booking.com mnoho omluv a navrácení neprávem stržené částky s upozorněním ,že jejich portál je často útokem podvodníkúů,což mi bylo i sděleno ve vyrozumění od Policie,jednalo se o propracovaný podvod a peníze skončily v Nigerii,ani Policie nevědela které stránky jsou od pravého booking.com a které od podvodníka.Výsledkem je, že plánované 4 týdny dovolené jsem strávila vynervovaná,mailováním s hotely,booking.com,běháním po Policii a bance.Další hotely jsem stornovala bezplatně,u letenek mám bohužel finanční ztrátu 17.218,-kč a tuto částku požaduji po pojistovne CSOB v rámci pojistných podmínek VPP PIR 2022 uhradit jako přímý důsledek podvodného jednání phishingu,konkrétně splňuji celý článek 13.Od ČSOB pojišťovny jsem obdržela několik zamítavých stanovisek s totální sveřepou ignorací faktů z mé strany.Z logiky dané věci nemohu nastoupit na dovolenou a odletět,když mám obě karty ,na které mám rezervace provedené a kterými chci v destinaci platit ubytování a další výdaje s pobytem spojené, zablokované.Nereklamuji letenky jako výrobek ani službu,což CSOB pojistovna stále nechce pochopit a neustále můj problém prolonguje donekonecna zamítavým stanoviskem.
Děkuji za posouzení mého případu.
CSOB pojistovna -pojistné podmínky -Pojištění internetových rizik- článek 13 VPP PIR 2022
Splnění pojistného plnění internetových rizik dle daných podmínek.
|
Tweet |
Obecně platí, že pokud byly splněny veškeré podmínky pro vyplacení pojistného plnění a zároveň se nejedná o výjimku, na kterou se pojištění nevztahuje, mělo by být pojistné plnění spotřebiteli vyplaceno.
V případě neživotního pojištění mají spotřebitelé možnost řešit spor mimosoudně u Kanceláře ombudsmana České asociace pojišťoven z.ú. nebo České obchodní inspekce.
Dobrý den,
potvrzuji přijetí předmětného podání, které bude prověřeno a nejpozději do 30 dnů vyřízeno, odpověď na podání zašleme přímo klientce z důvodu ochrany osobních údajů.
S pozdravem
Mgr. Irena Ludvíčková
manažer řešení stížností
ČSOB Pojišťovna a.s., člen holdingu ČSOB
Děkujeme společnosti za součinnost.
Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitelku, aby mohla informovat o přijetí odpovědi na podání a případně informovat o vývoji stížnosti, či ji uzavřít.
Dobrý den,
děkuji za pomoc VašeStiznosti.cz,zatím čekám na vyjádření ČSOB pojišťovny,zatím mne nikdo nekontaktoval.
Vážení,
dovoluji si Vás informovat, že na podání klientky bylo dnes reagováno (viz přiložená odpověď).
S pozdravem Mgr. Irena Ludvíčková manažer řešení stížností ČSOB Pojišťovna a.s., člen holdingu ČSOB
Děkujeme stranám za vyjádření.
Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitelku, aby mohla reagovat na vyjádření společnosti.
Dobrý den,
jak už jsem v emailu společnosti ČSOB pojišťovně napsala,spokojená nejsem,je to opětovné zamítnutí plnění pojištění na které mám právo.Finanční ztráta na letenkách a v důsledku nenaplňená dovolená, je přímý důsledek zneužití mých karet na internetu,vůči čemuž jsem pojištěna v rámci pojistných podmínek a které beze zbytku splňuji,tak opravdu nechápu tento zamítavý postoj.Z dalších recenzí a diskuzí jsem bohužel vypozorovala,že tato společnost tak postupuje i vůči ostatním klientům celkem rutinně,což vyvolává doměnku nekalých praktik a minimálně nekorektní postupy.
Dalším postupem bude zřejmě kontaktování ombudsmana.
Děkujeme spotřebitelce za informaci.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla na vyjádření spotřebitelky reagovat. Spotřebitelku poté žádáme o případné informování o vývoji stížnosti u ombudsmana.
Jelikož společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, přeřazujeme stížnost na spotřebitelku a žádáme ji o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, popř. o uzavření.
Děkuji za možnost komentáře.Vzhledem k tomu,že mi plnění bylo společností ČSOB pojišťovnou 3x zamítnuto,vždy se stejným stanoviskem,a mnou doložené skutečnosti dokazují že jsem v právu, obrátila jsem se na kancelář ombudsmana,která nyní zahájila mimosoudní řešení.
O dalším vývoji situace budu informovat.
Vážení,
potvrzuji, že ČSOB Pojišťovně a.s., členu holdingu skupiny ČSOB bylo dne 21.3.2024 doručeno Vyrozumění o zahájení mimosoudního řešení spotřebitelského sporu u Kanceláře ombudsmana České asociace pojišťoven z.ú. O vyřízení tohoto řešení, resp. o našem stanovisku bude klienta informována prostřednictvím Kanceláře ombudsmana České asociace pojišťoven z.ú.
S pozdravem
Mgr. Irena Ludvíčková
manažer řešení stížností
ČSOB Pojišťovna, a.s., člen holdingu ČSOB
Děkujeme stranám za poskytnutá vyjádření.
S ohledem na výše uvedené stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, aby mohla informovat o výsledku mimosoudního řešení sporu.
Až díky podrobnému vyšetření a rozebrání případu ombudsmankou jsem pochopila,že ČSOB pojišťovna jen hledá kličky ve smlouvě aby nemusela vyplatit můj nárok .Dle vyjádření pojišťovny se na můj případ pojištění nevztahuje a tedy jej nekryje,(jakkoliv ho mám v rámci služby Premium zahrnutý a samozřejmě jej mám v ceně ).Dle rady ombudsmanky mám nárok uplatnit z cestovního pojištění,jak nyní opakovaně činím po prvotním odmítnutí u Generali pojišťovny v říjnu,kde ho mám zahrnuté ve službě Můj majetek Exclusiv.ĆSOB pojišťovna mi za celou dobu neposkytla informace,jak uplatnit nárok,na co se mé pojištění vztahuje,co mám zahrnuto,z jejich strany nebyl sebemenší náznak pomoci letitému bonitnímu klientovi s problémem,který se náhle vyskytl ani absolutně žádná iniciativa,jak ho uspokojivě vyřešit. Můj závěr je,nedat se odradit,bohužel je dnešním standardem pojišťoven,že Vás odmítnou i když máte nárok a platíte si řádně pojištění i v té nejexklusivnější variantě.A jednání ČSOB pojišťovny je na minimálně kárné řízení za její prolongace ve vyjádření,dlouhé lhůty,neustálé opakované zasílání týchž dokumentů z mé strany,jak kdyby se tomu vůbec nevěnovali,nebo nerozuměli,pochybuji o kompetentnosti osob ,které případy posuzují.Bohužel jim nesrozumitelné pojistné smlouvy a kličky ve výkladu pojistných podmnínek tyto NEKALOSTI umožnují a oni dál vesele lákají další potenciální klienty na služby,kterí jim nikdy neposkytnou,ale hlavně že je klienti v dobré víře zaplatí.Doufám,že i další lidé si přečtou mou zkušenost která mě stála 7 měsíců mého času a ztrátu necelých 18.000.
Vážení,
v této věci sděluji, že obsáhlé odůvodnění zamítnutí nároků bylo stěžovatelce opakovaně vysvětleno a zdůvodněno s odkazem na platné pojistné podmínky. Stejné odůvodnění bylo také poskytnuto Ombudsmanovi ČAP. Toto stanovisko považuje pojistitel za konečné. Ačkoli mě mrzí, jak negativně klienta vnímá závěr šetření, pojistitel nemůže poskytnout pojistné plnění nad rámec ujednání pojistné smlouvy a pojistných podmínek.
S pozdravem
Irena Ludvíčková
manažer řešení stížností
Odbor podpory a správy pojištění
________________________________________
ČSOB Pojišťovna, a.s., člen holdingu ČSOB
Masarykovo náměstí 1458, 530 02 Pardubice
e-mail: irena.ludvickova@csobpoj.cz
infolinka: 466 100 777
www.csobpoj.cz
Děkujeme stranám za poskytnutá vyjádření.
Vzhledem k vývoji případu a k tomu, že společnost označila své stanovisko za konečné, jsme nuceni stížnost uzavřít bez dosažení dohody stran.