Společnost


date4friend AG

Počet nahlášených stížností:187
Z toho za letošní rok:78
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#73972Upomínky na úhradu VIP clenstvi

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 dny 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.01.2024, před 11 měsíci

Jiří Venclik

Znění stížnosti

Při prohlížení stránky Seznamkaproseniory.com, patřící pod date4friend jsem se nechtěně zaregistroval na VIP členství.Pri této registraci jsem byl požádán o údaje z mé platební karty.Protoze se seznamka prezentovala jako bezplatná, údaje jsem nežádal a odešel ze stránky..Vše jsem pustil z hlavy,až 19.1.2024 mi na email přišla tzv.posledni výzva k úhradě a to poskytnutím dat z mojí platební karty. Dost mě to překvapilo,protože jsem seznamku nepoužíval a zcela na ni zapomněl,ale pro svůj klid jsem chtěl dlužnou částku uhraditi,ale převodem na účet,jen nevím,kde,kde,či jak tento účet,na který mám platbu poslat a současně vypovědět a ukončit VIP členství a tím ukončit veškeré závazky k seznamce


Požadované řešení

Prosím o pomoc k zdárnému ukončení veškerých vztahů k seznamce.Dekuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2024 13:15, před 11 měsíci

Kupující je povinen uhradit cenu za zboží nebo služby, které si od společnosti prokazatelně objednal.

Doporučujeme spotřebiteli smlouvu preventivně vypovědět. To lze učinit v písemné formě a zaslat na adresu sídla společnosti (Bahnhofstrasse 16, 6300 Zug, Switzerland), a to doporučeně a s dodejkou, neboť díky tomu bude mít spotřebitel pro případný další spor důkaz o zaslané výpovědi. Ze stejného důvodu doporučujeme si uchovat její kopii.

V obchodních podmínkách společnosti je uvedeno, že ukončení úplatného smluvního vztahu musí být provedeno v textové podobě. Aby mohla být výpověď úspěšně zpracována, musí obsahovat celé jméno, název službu, e-mailovou adresu použitou pro registraci a uživatelské jméno.

Pokud nebyl spotřebitel v rámci registračního procesu společností řádně poučen o trvání závazku, způsobu jeho ukončení či o ceně, za kterou je služba poskytována, mohl by podle našeho názoru rovněž namítat, že byl společností uveden v omyl o rozhodující okolnosti. Je-li spotřebitel uveden v omyl, je jeho právní jednání neplatné.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.

Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079

Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze který spotřebitel může dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html

Společnost date4friend AG se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů skrze tuto platformu, a proto jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.