Společnost


Smarty CZ a.s.

Počet nahlášených stížností:47
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

35%
65%
Toto skore je založeno na 17 stížnostech.

#73973Zrušená objednávka

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
21.01.2024, před 12 měsíci

Petr Hošek

Znění stížnosti

Na smarty.cz jsem si objednal tablet, měli ho tam za nízkou cenu, druhý den přišlo potvrzení objednávky, s tím že doručení bude probíhat následující den, za dvě hodiny mi bezdůvodně zrušili objednávku s tím, že měli systémovou chybu,to ale přece nikoho nezajímá, objednávku podle mě neměli potvrzovat, kdyby to byla systémová chyba nepotvrdili by ji, odepsal jsem jim že trvám na své objednávce a od té doby nekomunikujou, v žádném případě NEDOPORUČUJI.... Neseriozni obchod, asi si to můžou dovolit v dnešní době....


Produkt

Tablet lenovo


Požadované řešení

Samozřejmě chci aby dodrželi objednávku....


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2024 13:19, před 12 měsíci

V tomto případě se zřejmě jedná o odstoupení od smlouvy ze strany prodávajícího, které je možné pouze ze zákonem stanovených důvodů nebo dohodou mezi stranami.

Žádáme tedy společnost o sdělení důvodu, z kterého bylo od smlouvy odstoupeno.

Podle § 1764 občanského zákoníku platí, že změní-li se po uzavření smlouvy okolnosti do té míry, že se plnění podle smlouvy stane pro některou ze stran obtížnější, nemění to nic na její povinnosti splnit dluh.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.2.2024 12:42, před 12 měsíci

Dobrý den, za vzniklou situaci se Vám omlouváme. Veškerým zákazníkům neprodleně odcházela informace:
Zdravíme vás,

Dovolujeme si Vás kontaktovat ohledně vaší objednávky na zboží Lenovo Tab M10 Plus (3rd gen) 4GB/128GB šedý - ADP One po registraci.

Z důvodu zjevné systémové chyby v nastavení prodejní ceny si dovolujeme dle platných VOP (bod 4.) vaši objednávku nepotvrdit.

Z výše uvedených důvodů byla objednávka zrušena.

V případě již proběhlé úhrady z Vaší strany, byl již z naší strany zadán pokyn k navrácení platby.

Vzniklá situace nás velice mrzí a upřímně se za ni omlouváme. Jako kompenzaci bychom vám rádi, v případě vašeho zájmu, nabídli slevový kupón v hodnotě 500Kč na jakýkoliv produkt značky Lenovo, který naleznete v naší nabídce.

Budete-li mít o danou kompenzaci zájem, odpovězte prosím na tento email nejpozději do 25.1.2024 a my vám kupón rádi zašleme.

Ještě jednou se omlouváme a přejeme příjemný den.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.2.2024 20:24, před 12 měsíci


Petr Hošek

Zdravím,přišlo potvrzení objednávky, s tím že doručení bude probíhat následující den, za dvě hodiny mi bezdůvodně zrušili objednávku,samozřejmě chci aby dodrželi závazek,kdyby to bylo obráceně,taky musel dodržet,děkuji p.Hošek

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2024 10:41, před 11 měsíci

Děkujeme stranám za poskytnutá vyjádření.

Jestliže se jednalo o zjevnou systémovou chybu v nacenění, mohlo by se jednat například o omyl ve smyslu § 552 občanského zákoníku, neboť by nebyla projevena vážná vůle prodávajícího. Je však potřeba brát v potaz výši rozdílu v ceně i další okolnosti (např. propagování slevy).

Pokud byla cena zjevně nižší (šlo například o chybu v uvedení desetinné čárky), pravděpodobně by šlo pouze o zdánlivé právní jednání a společnost by tak nebyla povinna zboží dodat.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby mohla na vývoj stížnosti reagovat a případně uvést, o jaké částky (běžná cena + cena, za kterou objednal spotřebitel) se jedná.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2024 16:23, před 10 měsíci

Jelikož společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, přeřazujeme stížnost na spotřebitele a žádáme jej o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, popř. o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
25.3.2024 20:10, před 10 měsíci


Petr Hošek

Nechápu co ode mne chcete ještě slyšet,prostě chci věc kterou jsem si za dané peníze objednal,totvše ,děkuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2024 12:59, před 10 měsíci

Vzhledem k tomu, že se společnost již ke stížnosti nevyjádřila a dosud věc nebyla vyřešena, stížnost uzavíráme bez dosažení dohody stran.

Spotřebitel však má možnost využít mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.