Počet nahlášených stížností: | 47 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na smarty.cz jsem si objednal tablet, měli ho tam za nízkou cenu, druhý den přišlo potvrzení objednávky, s tím že doručení bude probíhat následující den, za dvě hodiny mi bezdůvodně zrušili objednávku s tím, že měli systémovou chybu,to ale přece nikoho nezajímá, objednávku podle mě neměli potvrzovat, kdyby to byla systémová chyba nepotvrdili by ji, odepsal jsem jim že trvám na své objednávce a od té doby nekomunikujou, v žádném případě NEDOPORUČUJI.... Neseriozni obchod, asi si to můžou dovolit v dnešní době....
Tablet lenovo
Samozřejmě chci aby dodrželi objednávku....
|
Tweet |
V tomto případě se zřejmě jedná o odstoupení od smlouvy ze strany prodávajícího, které je možné pouze ze zákonem stanovených důvodů nebo dohodou mezi stranami.
Žádáme tedy společnost o sdělení důvodu, z kterého bylo od smlouvy odstoupeno.
Podle § 1764 občanského zákoníku platí, že změní-li se po uzavření smlouvy okolnosti do té míry, že se plnění podle smlouvy stane pro některou ze stran obtížnější, nemění to nic na její povinnosti splnit dluh.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, za vzniklou situaci se Vám omlouváme. Veškerým zákazníkům neprodleně odcházela informace:
Zdravíme vás,
Dovolujeme si Vás kontaktovat ohledně vaší objednávky na zboží Lenovo Tab M10 Plus (3rd gen) 4GB/128GB šedý - ADP One po registraci.
Z důvodu zjevné systémové chyby v nastavení prodejní ceny si dovolujeme dle platných VOP (bod 4.) vaši objednávku nepotvrdit.
Z výše uvedených důvodů byla objednávka zrušena.
V případě již proběhlé úhrady z Vaší strany, byl již z naší strany zadán pokyn k navrácení platby.
Vzniklá situace nás velice mrzí a upřímně se za ni omlouváme. Jako kompenzaci bychom vám rádi, v případě vašeho zájmu, nabídli slevový kupón v hodnotě 500Kč na jakýkoliv produkt značky Lenovo, který naleznete v naší nabídce.
Budete-li mít o danou kompenzaci zájem, odpovězte prosím na tento email nejpozději do 25.1.2024 a my vám kupón rádi zašleme.
Ještě jednou se omlouváme a přejeme příjemný den.
Zdravím,přišlo potvrzení objednávky, s tím že doručení bude probíhat následující den, za dvě hodiny mi bezdůvodně zrušili objednávku,samozřejmě chci aby dodrželi závazek,kdyby to bylo obráceně,taky musel dodržet,děkuji p.Hošek
Děkujeme stranám za poskytnutá vyjádření.
Jestliže se jednalo o zjevnou systémovou chybu v nacenění, mohlo by se jednat například o omyl ve smyslu § 552 občanského zákoníku, neboť by nebyla projevena vážná vůle prodávajícího. Je však potřeba brát v potaz výši rozdílu v ceně i další okolnosti (např. propagování slevy).
Pokud byla cena zjevně nižší (šlo například o chybu v uvedení desetinné čárky), pravděpodobně by šlo pouze o zdánlivé právní jednání a společnost by tak nebyla povinna zboží dodat.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby mohla na vývoj stížnosti reagovat a případně uvést, o jaké částky (běžná cena + cena, za kterou objednal spotřebitel) se jedná.
Jelikož společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, přeřazujeme stížnost na spotřebitele a žádáme jej o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, popř. o její uzavření.
Nechápu co ode mne chcete ještě slyšet,prostě chci věc kterou jsem si za dané peníze objednal,totvše ,děkuji
Vzhledem k tomu, že se společnost již ke stížnosti nevyjádřila a dosud věc nebyla vyřešena, stížnost uzavíráme bez dosažení dohody stran.
Spotřebitel však má možnost využít mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.