Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den dnes jsem chtěl jet autobusem číslo 24 v 18:12 ze zastávky Vrchlického. V 18:11 jsem přecházel přechod vedle zastávky, kde jsem nebyl pusten autem ani autobusem který jel za nim. Na zastavce poté autobus nezastavil ačkoliv měl jet až za minutu a Vrchlického není ani zastávka na znamení. Teď tu mrznu 15 minut na další autobus a nestiham práci.
autobus 24 odjezd 18:12 Vrchlického
Domluveni řidiči
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Stížnost je tak vhodné směřovat na e-mail dpmlj@dpmlj.cz společnosti Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.