Počet nahlášených stížností: | 208 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 11 |
Jsem opakovaně upozorňována na to, že mám na Vintedu více účtů. Nevím o nich, nabízím a kupuji pouze z jednoho. Při odvolání jsem Vinted dotázala, aby mi další profily, které mám vypsali. Neučinili tak, odpověď na můj dotaz byla stejná, jako upozornění. Pravděpodobně odpovídá automat, nebo jen kopírují text. Jak mám smazat něco, co nevím že existuje? Bez další komunikace mi během dvou dnů omezili úkony, nemohu objednat, nemohu propagovat svůj profil, nemohu odpovídat... pravděpodobně čekají na dokončení stávajících obchodů a pak mě zablokují úplně a profil smažou! Není dovolání, není jak se bránit. Na druhé straně asi nesedí nikdo z masa a kostí! Nemám již k platformě důvěru, dělají si co chtějí. Čas strávený nad vkládáním předmětů, finanční profit byl i pro Vinted v podobě topování, propagace a poplatků za ochranu kupujících. Není žádná možnost se s někým od Vinted přímo spojit a řešit individuálně vzniklý problém! V mém případě se jedná o neoprávněnou blokaci nejen s finančním dopadem!
Není možné získat konkrétní odpověď na konkrétní dotaz! Neoprávněná blokace!
Odblokování mého profilu na Vintedu - okamžité, ne jak oni nabízí možná až do 30 dní! Pokud existuje alternativa, ráda ji využiji.
|
Tweet |
V obchodních podmínkách společnosti je uvedeno, že společnost Vinted se zavazuje provádět pouze taková omezení nebo blokace, které zohledňují přiměřené zájmy uživatelů a jsou přiměřené daným okolnostem, zejména porušení či porušením, kterých se uživatel dopustil.
Společnost Vinted může uživatelský účet omezit, popř. zablokovat poté, co o tom uživatele písemně a v dostatečném předstihu informovala, jestliže daný uživatel poruší podmínky společnosti, pravidla katalogu nebo pravidla fóra.
V případě, že společnost Vinted uplatní své právo výše uvedené, má dotčený uživatel možnost rozhodnutí společnosti Vinted napadnout prostřednictvím kontaktního formuláře (zde: https://www.vinted.cz/help/support_tickets/new?ch=help_center&faq_entry_id=615&allow_direct=1).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.