Počet nahlášených stížností: | 10 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
15.1.24 objednáno z O2
16.1.24 předáno O2 do společnosti PJ EXPEDIS k přepravě
18.1.24 SMS "následující den vám bude doručena zásilka ***"
8:58 Zásilku budeme doručovat mezi 7-9 h.(tak jsem čekal,ale marně)
následně SMS omluva "Dnes nezvládneme zásilku doručit bla, bla ,bla"
19.1.24 opět SMS "Dnes nezvládneme zásilku doručit bla, bla ,bla"a budeme doručovat následující pracovní den tj..22.1.24 !!!!!
22.1.1.24 Hurá,Hurá,ze slíbeného "DO 3 pracovních dnů",je to týden
Tahle firma , neposílat ani pro smrt, naprosto nespolehlivá a vřele NEdoporučuji
urgentní zaslání modemu, nutného k pracovní činnosti
sežeňte si schopnější zaměstnance, nebo to rovnou zabalte
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti PJ EXPEDIS, spol. s r.o. na e-mail: dispecink@expedis.cz
V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100 Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.