Počet nahlášených stížností: | 51 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
dnes jsme s manželem navštívili Vaši prodejnu SD v OC Zličín a odešli jsme od vás velice znechuceni. Prodejnu jsme procházeli, žádné zboží fyzicky do ruky nebrali a ani nezkoušeli. Jen jsme obchodem prošli a já jsem byla pánem ze security služby oslovena, abych mu předložila kabelku k nahlédnutí, což jsem samozřejmě odmítla, neb na to nemá absolutně žádné právo a pravomoce.
Na můj dotaz, jestli má podezření, že jsem něco odcizila, odpověděl, že v žádném případě, ale že mu vedení pobočky nařídilo, dělat namátkové kontroly tašek, batohů a účtenek. V ruce držel, chudák, časový rozpis a odškrtával si počet osob, které zkontroloval. Nechala jsem proto zavolat Policii ČR, která má jediná kompetence k této kontrole. Manažer, který měl právě na prodejně službu byl zmatený, podával zavádějící informace a jako jediný důvod vaší kontroly uvedl, že se u vás v obchodě krade a lidé pronášejí věci, což samozřejmě chápu, ale přišlo mi velmi, ale velmi neslušné a neetické, pověřit pracovníka security, aby prováděl namátkové kontroly. Během čekání na příslušníky PČR se u vchodových dveří objevila další zaměstnankyně prodejny "v modrém" a byla velice nechutná a arogantní. nemyslím si, že toto je to pravý a správný přístup k zákazníkovi. Během čekání na PČR měla totožný problém i jiná paní a kabelku odmítla ke kontrole taktéž předložit, pracovník security měl instrukce, že má zavřít dveře obchodu, tudíž kromě mě, manžela a další"podezřelé" paní se z obchodu a do obchodu nedostali žádní lidé. Byli jsme upozorněni, že na dveřích prodejny visí informace, že můžeme být při odchodu zkontrolováni, což má právní sílu, asi jako plátek bulvárních novin, což nám a vašim zaměstnancům bylo potvrzeno i samotnými policisty.
Nakonec příslušníci PČR vašim zaměstnancům sdělili, že se nám vůbec nediví a že by postupovali stejně.
Nemyslím si, že v době, kdy je docela veliký boj o zákazníky, je takový přístup k nim adekvátní. Za mě, manžela a pár dalších lidí vám mohu s jistotou tvrdit, že už se ve vaší prodejně v životě neukážeme. Docela mě mrzelo, že to PČR neřešila úřední cestou a z protiprávního konání vašich zaměstnanců nevznikl úřední záznam. Snad to někdo dokáže a celý výše zmíněný problém pořádně zmedializuje. Velice mě dnešní situace nepříjemně překvapila a urazila.
Absolutně se nezlobím na pracovníka ochranky, on jen plnil pokyny svých nadřízených a věřte, že mi ho bylo a stále je, neskutečně líto.
Přestaňte z nás, slušných a poctivých lidí, obtěžovat nelegálními praktikami.
Řešení????? Uvědomte si, že se vyplatí držet se hesla...." Náš zákazník, náš pán. My, zákazníci, jsme tady pro vás a jen a jen na vás a vašem přístupu závisí počet spokojených a nákupů chtivých zákazníků.
|
Tweet |
Zákazník se podrobuje kontrole dobrovolně, pracovníci společnosti nemají žádné oprávnění k provedení kontroly nebo legitimaci. Dle trestního řádu lze omezit osobní svobodu osoby, která byla přistižena při trestném činu nebo bezprostředně poté, omezit, pouze pokud je to nutné ke zjištění její totožnosti, k zamezení útěku nebo k zajištění důkazů. Toto omezení může provést kdokoli, avšak musí být ihned přivolána Policie a tato osoba ji musí být předána.
Osobnost člověka požívá právní ochrany. Ochrany požívají zejména život a důstojnost člověka, jeho zdraví a právo žít v příznivém životním prostředí, jeho vážnost, čest, soukromí a jeho projevy osobní povahy. Člověk, jehož osobnost byla dotčena, má právo domáhat se toho, aby bylo od neoprávněného zásahu upuštěno nebo aby byl odstraněn jeho následek. Dále má právo na odčinění újmy dle rozsahu následků.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.