Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednal jsem si na netu s dorucenim na dobirku do vlastních rukou vaší poštou. Dnes mi balik dovezlo auto ČP s dvěmi zaměstnankyněmi a řekli mi že berou jen hotovost. Ja hotovost nemám a tak chci platit kartou. Zvláště pak že to inzerujete viz níže kopie z emailu.
Trvám na doručení a platbu kartou. Jedná de o poštu ˇUněšov 33038.
Děkuji za pochopení
Hilburger
kopie mailu:
Logo: Česká pošta, s.p.
English version follows
Vezeme Vám zásilku
Vezeme Vám
zásilku
Čára
Vážený zákazníku,
dnes Vám budeme doručovat zásilku.
Kód pro převzetí u řidiče: ***
Druh zásilky: Balík Do ruky
Číslo zásilky: ***
Odesílatel: BULLET PROJECT
Dobírka: 4 577 Kč
Zaplatit můžete v hotovosti i PLATEBNÍ KARTOU přímo u doručovatele.
Kontakt na řidiče: 703175981
Adresa doručení: ***
Sledujte svoji zásilku
Stáhněte si mobilní aplikaci České pošty
S přáním příjemného dne
Vaše Česká pošta
Číslo zásilky
Čárový kod
Trvám na doručení a platbu kartou.
|
Tweet |
Pokud bylo uvedeno, že spotřebitel může při převzetí platit platební kartou, měl by mu být tento způsob placení také umožněn.
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.