Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:18
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#7401Psi na prodejní ploše potravin

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 21 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.08.2015, před 9 lety

Karel Novák

Znění stížnosti

Často se mi stává, že po prodejně potravin Kaufland pobíhají psi a občas močí po prodejní ploše, v horším případě je osoby nosí v rukou a když takový pes značně štěkat nad úsekem pečiva a vidím jak jeho sliny létají do pečiva, tak je to odporné.

Stává se mi ro relativně často, každou pátou návštěvu prodejny/1-2x za dva měsíce.
Včera 1.8.2015, 21h, jsem byl v prodejně Kaufland, Praha-Jarov,
V Třešňovce 232, 284 811 351. Informoval jsem paní na informacích, pána skládajícího vejce a pokladní.
Nic se nestalo a zatím co můj košík stál na prodejní ploše tak byl asi pomočen psem, protože u něho byla malá kaluž nažloutlé vody a ze salátu či špenátu to nebylo.

Pokladní uvedla, že se telefonem nikam nedovolá.
Slečna na informacích uvedla, že si při obsluze zákazníků ničeho nevšimla. Nikdy jsem ještě neviděl, že by někdo vykázal nepřizpůsobivého zákazníka, páchající přestupek.
Příště utratím své peníze jinde.


Produkt

pos 014/0114, uct 0395, pc01p, 1246 Kč


Požadované řešení

Dělejte svoji práci


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.8.2015 14:12, před 9 lety

Po zrušení vyhlášky č. 347/2002 Sb., o hygienických požadavcích na prodej potravin a rozsah vybavení prodejny podle sortimentu prodávaných potravin se dostatečnost zavedených hygienických opatření posuzuje v souladu se systémem kritických kontrolních a regulačních bodů (HACCP). Podle evropské legislativy musí mít každý podnik vypracovaný vlastní systém kritických bodů, který by měl zabraňovat ohrožení nezávadnosti potravin.

V případě podezření na porušování hygienických předpisů lze na tuto skutečnost upozornit příslušnou Krajskou hygienickou stanici.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2015 16:04, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.