Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
je to již po několikáté, co mi balíkovna uložila zasilku na jiném místě. Ačkoliv si všechny zásilky nechávám uložit v alzaboxu(Brno- Výstaviště) , jelikož jej mám kousek od bydliště, balikovna jako jediná služba mi zásilky vždy nechává uložené ve městě na hlavní poště, navíc bez udání důvodu. Naposledy se mi ani neobtezovala napsat, ze mám balik uložen na jinde. Kdybych nemusela, tak služby balikovna nevyužívám, někdy ale bohužel není na výběr.
Jeste bych rada dodala, ze mám malé dítě, a proto jsem vždy rada, když si balik mohu vyzvednout poblíž bydliště. Nicmene kvůli tomu, ze mi balikovna uloží balik přímo v centru, mi vždy vznikají komplikace na půl dne.
Ulozeni zasilky na původně zvolenou adresu
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.