Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 19.1. mi odešla z mého účtu částka 250kč na protiúčet 107-4362640257/0100. Nejsem si vědom nákupu u této společnosti. Ani netuším co je to za společnost. Částka odešla automaticky bez registrace. Tímto žádám o navrácení stržené částky.
Vrácení stržené částky a ukončení automatických plateb z mého účtu. Děkuji.
|
Tweet |
Spotřebitel neoznačil prodávajícího a z tohoto důvodu stížnost prozatím nemůžeme řešit. Stížnost nyní přeřazujeme zpět na spotřebitele, aby mohl doplnit požadované údaje (název společnosti, webové stránky, e-mail apod.).
Hodnocení:
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.