Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den, obracím se na Vás se stížností, kterou tu již vznesl jiný zákazník - jde o reklamu při uvítací melodii. Před několika dny jsem si Uvítací melodii zaktivovala, ale hudbu překřikoval hlas s nabídkou uvítací melodie. Právě jsem volala na call centrum s požadavkem blokace reklamy, ale bylo mi řečeno, že reklama zrušit nejde, Takže jsem zrušila celou službu a jsem zklamaná a nespokojená a už zcela vážně uvažuji o změně operátora, který nebude zahlcovat a mařit služby nesmyslnou reklamou. Tady jste klientovi odpovídali, že reklama zablokovat jde, ale jak vidím, je to asi celé nějak podivné, a nestojím o to si platit službu (byť jde o pár korun) a nechat řvát reklamu místo melodie. Jsem opravdu už zklamaná, a to poněkolikáté. Jak to tedy prosím s tou reklamou je? S pozdravem Jana Panská
Uvítací melodie přehlušená reklamou
Melodii jsem již zrušila, ale kdyby reklamy nebylo, zaktivuji ji znovu.
|
Tweet |
Vzhledem k tomu, že spotřebitel již službu zrušil, předáváme tuto stížnost společnosti jako podnět týkající se zákaznických služeb.
Hezký den,
Služba uvítací melodie v sobě zároveň obsahuje nabídku pro volajícího, která má za účel usnadnění získání melodie i pro zákazníka, který vám aktuálně volá a tím zjednodušení celého procesu.
Tato varianta nejde vypnout, jelikož se jedná o nedílnou součást samotné služby.
Mrzí mě, že službu vnímáte negativně.
Václav Brožek, Guru pro Social Media
Dobrý den,
děkuji za odpověď, ale není mi jasné, proč na minulou stížnost zákazníka přede mnou reagovala paní Drastichová tím,že reklamu lze zablokovat. V případě, že to nejde, jsem opravdu zklamaná. Když si zaplatím melodii, očekávám, že volajícímu bude hrát do ucha melodie, ne hulákat hlas nabádající k možnosti si melodii také pořídit. Tudíž jsem opravdu až znechucená, že si mám platit (byť jen velice nízkou částku) reklamu, to je opravdu až neetické, a současně nechápu, proč klientovi předem mnou reklama zablokovat šla. Ale jsem poučena pro příště. Mimochodem stejně jednali i mí známí, kteří také naletěli a Uvítací melodii si objednali - také ji zrušili, ale jen já jsem to chtěla vyřešit. S pozdravem a přáním příjemného dne Jana Petra Panksá
Využívání placených služeb k vlastní propagaci společnosti v míře, která brání spotřebiteli čerpat službu v inzerované jakosti, může být považováno za nekalou obchodní praktiku zakázanou zákonem o ochraně spotřebitele. Dozorovým orgánem v této oblasti je Česká obchodní inspekce, které může spotřebitelka podat podnět k prošetření.
Zcela zjevně se jedná o nesplnění informační povinnosti ohledně vlastností poskytované služby, kterou podnikateli ukládá občanský zákoník v § 1811 odst. 2 písm. b). Opomenutí takového údaje lze kvalifikovat jako klamavou obchodní praktiku podle § 5 odst. 1 písm. c) zákona o ochraně spotřebitele, neboť je způsobilé podstatně ovlivnit rozhodování spotřebitele zvažujícího zřízení dané služby.
Porušení zákazu používání nekalých obchodních praktik je správním deliktem, za který může být uložena pokuta až do výše 5.000.000,- Kč.
Hezký den,
velice se omlouvám, ale aktuálně skutečně není možné reklamu blokovat, pokud vám podmínky dané služby nevyhovují, nezbývá jiná možnost, než ji zrušit.
Mrzí mne, pokud ve vás tato záležitost zanechává negativní pocit.
S pozdravem a přáním příjemného dne
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media
Dobrý den, děkuji za vyjádření, v pořádku, službu jsem již zrušila,;ale jednak nadále nechápu, proč jste na tutéž stížnost reagovala tím, že jste reklamu zákazníkovi zablokovala, když to není možné, ale hlavně mi připadá opravdu jako nekalá praktika využívat placenou službu ke své reklamě.
Bohužel, jsem opravdu zklamaná, ale jelikož se s tím nedá nic dělat, beru to v úvahu. A uvažuji o přechodu k jinému operátorovi, s celou rodinou.
S pozdravem a přáním příjemného dne Jana Petra Panská
S ohledem na informační povinnost podnikatele stanovenou nejen občanským zákoníkem, ale také zákonem o ochraně spotřebitele, lze konstatovat, že by společnost měla potenciální zákazníky lépe uvědomit o vlastnostech poskytované služby.
Pokud je záležitost již vyřešena, prosíme spotřebitelku o uzavření stížnosti a připojení vlastního hodnocení.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Děkuji za péči a odpověď.
S pozdravem a přáním příjemného dne Jana Petra Panská