Počet nahlášených stížností: | 87 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, dne 14.7.2015 jsem na prodejně AZLA.CZ Nové Sady Brno, kde jsem zakoupila telefon Samsung SIII (2 ks, reklamovala nabíječky k těmto telefonům. Jedná se o nabíječky s USB portem. Reklamace mi byla dne 30.7.2015 zamítnuta autorizovaým servisem z důvodu nedodání přístrojů, ke kterým nabíječky patří. Na základě informací z vašeho článku:
https://www.dtest.cz/clanek-4439/reklamace-nabijecky-odevzdate-i-telefon#download
jsem poslala elektronicky stížnost na postup autorizovaného servisu na distributora v ČR Samsung E.CZ a SK s tím, že nesouhlasím s odevzdáním celého telefonu při reklamaci nabíječky, v telefonu mám spoustu soukrommých souborů a fotek a díky nefunkčnosti USB nabíječky je nemohu přesnést do počítače a zálohovat - pokud telefon odevzdám, přijde mi v obnoveném továrním nastavení a všechny data budou ztracena. Nutno podotknout, že telefony nejeví žádnou závadu a zapůjčená funkční nabíječka je zcela bez problému nabíjí.
Jako odpověď mi přišlo následujcí:
Děkujeme Vám, že jste se obrátila na zákaznickou linku společnosti Samsung.
Je standardním procesem, že je-li chyba v nabíjení, je potřeba aby servis prověřil celou nabíjecí cestu.
Tedy nabíječku, konekrory, napájecí obvody a baterii.
Nevím co na tom shledáváte protizákonné, ale nepřísluší mi to hodnotit.
Zálohovat svá data můžete přes program Kies. Stáhnout ho můžete z našich stránek pod následujícím odkazem http://www.samsung.com/cz/support/usefulsoftware/KIES/JSP
Stačí Vám k tomu jakýkoliv pasující USB kabel.
Na některých servisech Vám zálohu mohou vytvořit i na místě.
Máte–li jakýkoliv další dotaz, neváhejte se na nás opět obrátit, případně využít služby naší bezplatné zákaznické infolinky 800 726 786.
S pozdravem,
Martin Fanta
Zákaznická infolinka Samsung
Aoturizovaný servis, který reklamaci zamítnul byl: VSP DAta as., Servisní středisko SAMSUNG, Průmyslová 1181, Sezimovo ÚStí II, 391 02
babíječka k mobilnímu telefonu SAMSUNG Galax S3Neo (GT-I9301I), ser.č. 352750066459631 a nabíječka k telefonu SAMSUNG Galaxu S 3(i9300)Marble White, s.n. 353412060986221
Vyřízení reklamace nabíječky mobilního telefonu, aniž bych musela odevzdávat do autorizovaného servisu oba dva mobilní telefony.
|
Tweet |
Prodejce není oprávněn jakkoli omezovat právo spotřebitele věc reklamovat a klást podmínky, které zákon nevyžaduje. K takovýmto požadavkům např. v reklamačním řádu nebo smluvních podmínkách se nepřihlíží. Spotřebitel se může se stížností obrátit na Českou obchodní inspekci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.