Společnost


Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:87
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

33%
67%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#7403Neuznaná reklamace nabíječky telefonu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 21 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.08.2015, před 9 lety

Petra Jánková

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 14.7.2015 jsem na prodejně AZLA.CZ Nové Sady Brno, kde jsem zakoupila telefon Samsung SIII (2 ks, reklamovala nabíječky k těmto telefonům. Jedná se o nabíječky s USB portem. Reklamace mi byla dne 30.7.2015 zamítnuta autorizovaým servisem z důvodu nedodání přístrojů, ke kterým nabíječky patří. Na základě informací z vašeho článku:
https://www.dtest.cz/clanek-4439/reklamace-nabijecky-odevzdate-i-telefon#download
jsem poslala elektronicky stížnost na postup autorizovaného servisu na distributora v ČR Samsung E.CZ a SK s tím, že nesouhlasím s odevzdáním celého telefonu při reklamaci nabíječky, v telefonu mám spoustu soukrommých souborů a fotek a díky nefunkčnosti USB nabíječky je nemohu přesnést do počítače a zálohovat - pokud telefon odevzdám, přijde mi v obnoveném továrním nastavení a všechny data budou ztracena. Nutno podotknout, že telefony nejeví žádnou závadu a zapůjčená funkční nabíječka je zcela bez problému nabíjí.
Jako odpověď mi přišlo následujcí:
Děkujeme Vám, že jste se obrátila na zákaznickou linku společnosti Samsung.
Je standardním procesem, že je-li chyba v nabíjení, je potřeba aby servis prověřil celou nabíjecí cestu.
Tedy nabíječku, konekrory, napájecí obvody a baterii.
Nevím co na tom shledáváte protizákonné, ale nepřísluší mi to hodnotit.
Zálohovat svá data můžete přes program Kies. Stáhnout ho můžete z našich stránek pod následujícím odkazem http://www.samsung.com/cz/support/usefulsoftware/KIES/JSP
Stačí Vám k tomu jakýkoliv pasující USB kabel.
Na některých servisech Vám zálohu mohou vytvořit i na místě.
Máte–li jakýkoliv další dotaz, neváhejte se na nás opět obrátit, případně využít služby naší bezplatné zákaznické infolinky 800 726 786.
S pozdravem,
Martin Fanta
Zákaznická infolinka Samsung
Aoturizovaný servis, který reklamaci zamítnul byl: VSP DAta as., Servisní středisko SAMSUNG, Průmyslová 1181, Sezimovo ÚStí II, 391 02


Produkt

babíječka k mobilnímu telefonu SAMSUNG Galax S3Neo (GT-I9301I), ser.č. 352750066459631 a nabíječka k telefonu SAMSUNG Galaxu S 3(i9300)Marble White, s.n. 353412060986221


Požadované řešení

Vyřízení reklamace nabíječky mobilního telefonu, aniž bych musela odevzdávat do autorizovaného servisu oba dva mobilní telefony.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.8.2015 12:24, před 9 lety

Prodejce není oprávněn jakkoli omezovat právo spotřebitele věc reklamovat a klást podmínky, které zákon nevyžaduje. K takovýmto požadavkům např. v reklamačním řádu nebo smluvních podmínkách se nepřihlíží. Spotřebitel se může se stížností obrátit na Českou obchodní inspekci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2015 15:24, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.