Počet nahlášených stížností: | 15 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
dobry den
od 11/23 riešim výmenu tovaru. riesila som cez mail, ale neuspešne , preposielam :
Poprosim o pomoc, mala som u vas 2 objednávky LEL-SK-***a LEL-SK-***, tovar dosiel v poriadku, avsak v jednej objednávke bol tovar, ktorý chcem vrátit a druhej, ktorý chcem vymenit.
Možem obidva kusy na vrátenie zlúčit do jedného balika a do poznamky napísať, co a prečo vraciam a čo vymieňam ? bude to tak OK ?
Dobrý deň,
vypíšte prosím formulár na vrátenie pre objednávku, z ktorej chcete tovar vrátiť a formulár na výmenu pre objednávku, z ktorej chcete tovar vymeniť. Produkty nám potom môžete poslať v jednom balíku. Po vyplnení formulárov nám nezabudnite napísať, aby sme k formuláru mohli pridať poznámku o riešení reklamácie.
Dobry den preposielam, ako som poslala podla inštrukcii : Číslo objednávky: SK-***Produkty, ktoré vraciate: 1 x SW-TOP-TRI-KAFELO-M Produkty, ktoré chcete obdržať: Side-tie spodný diel plaviek Kefalonia Špeciálna poznámka (100 znakov): štitky neboli odstranene. výmena je spolu s vratením tovaru v objednávke SK-***
11.1.2024 som vracala tovar, ktorý podľa GLS info bol do e-shopu doručený. Zatiel nemám peniaze na účte .Číslo objednávky: SK-*** Produkty, ktoré vraciate: 1 x TRCK-BALON-M
poprosim o vase vyjadrenie, dakujem
požadujem vymenu tovaru z 11/23 , ak tovar nie je, tak vrátenie peňazí
k pripadu 2 vrátenie peňazí
|
Tweet |
Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů.
V návaznosti na to má prodávající povinnost mu dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zákon připouští pozdržení platby jedině v případě, že spotřebitel ještě nevrátil zboží nebo neprokázal jeho odeslání. Pokud taková skutečnost nenastala, není důvod k pozdržení vrácení peněžních prostředků spotřebiteli. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení i odeslání zboží uschoval.
Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, ocitá se v prodlení. Spotřebitel tak může požadovat úroky z prodlení dle § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.). Nevrácením částky v zákonné lhůtě se z ní stává bezdůvodné obohacení na straně prodávajícího, které je povinen dle § 2991 odst. 1 občanského zákoníku vydat spotřebiteli.
Podnikatele je možné vyzvat k plnění i tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Mimo odstoupení od smlouvy bez udání důvodu, je možné vadné zboží, pokud nemá očekávané vlastnosti, u prodávajícího reklamovat. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. V případě reklamace uplatněné na dálku (tj. prostředkem umožňujícím dálkovou komunikaci, např. e-mailem) lhůta pro vyřízení reklamace běží ode dne uplatnění reklamace prostředkem umožňujícím dálkovou komunikaci; při případné přepravě zboží se lhůta staví po dobu této přepravy.
Jestliže se spotřebitel domluvil se společností na vrácení a výměně zboží, přičemž postupoval dle pokynů společnosti, měla společnost tak učinit.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou, může taktéž využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Slovinsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Dobrý deň,
vedieme u Vás nasledovné reklamácie:
Žiadosť o vrátenie peňazí:
SK-3457166 1 x TRCK-BALON-M
SK-3419902 1 x LSKRT-RITUAL-M
SK-3400020 1 x WLONG-FLUTER-M
Žiadosť o výmenu tovaru:
SK-3419913 1 x SW-TOP-TRI-KAFELO-M
Všetky reklamácie boli doriešené a peniaze Vám boli zaslané na účet, z poslednej reklamácie/vratky, ktorá nám bola doručená do skladu 11.1. sme Vám rovnako vrátili peniaze, avšak keďže sa jedná o zahraničný prevod, môže prejsť pár dní dokým sa Vám peniaze objavia na účte.
Pri Vašej výmene z novembra sme Vám však namiesto poslania produktu vrátili peniaze. Tie Vám boli vrátené spolu s čiastkou za objednávku SK-3419902 a vrátený produkt 1 x LSKRT-RITUAL-M.
Žádáme spotřebitelku o potvrzení výše uvedeného, případně o uzavření stížnosti.
dobry den
dakujem za pomoc pri rieseni problemu. po urgenciach som sa dozvedela aj skladbu vratenia penazí pri akciových kup 4 zaplať 2. kedy pri vrateni tovaru cca za 30e mi prišlo na účet 10€. :)
problem považujem za uzavretý. dakujem
Viď odpoveď zákazníčky - reklamácie boli uzavreté.
Děkujeme stranám za poskytnutou součinnost. Na základě výše uvedeného stížnost uzavíráme s dosažením dohody stran.