Společnost


REDOGAN s.r.o.

Počet nahlášených stížností:43
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#74036Vaše nevhodné jednání s klienty !!!

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 14 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
23.01.2024, před 12 měsíci

Michaela Kopecka

Znění stížnosti

Dobrý den,

ráda bych podala stížnost na Vaši společnost a Vaše chování, které bylo z Vaší strany absolutně nevhodné a neprofesionální.
Chápu, že Vaše zaměření je vymáhaní pohledávek a dluhů od klientů, ale i tak si můžete zachovat lidskost a slušné chování.

Dne 22.1. volala z Vašeho call centra Vaší, zaměstnankyně mojí mamince pí. B., která sice dlužila jednu splátku od fa Telly 250,- Kč s výhružkou, že jí do 2 dnů přijde exekuce, která se po tomto telefonu vzhledem k věku (75 let), téměř zhroutila.

Zdá se mi neadekvátní za tuto " obrovskou částku" i přesto, že jde o dluh, hovořit takto s klientem.

Společnost Telly Vám předala pohledávku 17.1., kdy Vy jste poslali dopis 22.1., tzn. 1. upozornění s tím, že do 2 dnů přijde mamince exekuce.

Neopomenu ještě to, že jste jí odpoledne zvovu tímto tónem volali a stresovali. V noci pak ještě v 1 h, přišel od Vás mail, bez jakéhokoliv oslovení, což si řádná profesionální korespondence žádá, opět, že se blíží její zaplacení.
Toto bych vyhodnotila za naprosto neprofesionální.

Myslím si, že v této době, už lidé postrádají slušné jednání, lidskost a společnost je totálně zvrácená.

Doporučovala bych, abyste si řádně vyškolili své zaměstnance v call centru, jak jednat s lidmi.

Dluh jsme již zaplatili včetně administrativními poplatky (600,- Kč) a doufáme, že už nikdy nebudeme mít tu čest s Vaší společností.

S pozdravem

Michaela Kopecká


Požadované řešení

Proškolení zaměstnanců ve Vašem call centru


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.1.2024 10:57, před 12 měsíci

Zdůrazňujeme, že inkasní agentura (tj. společnost, které byla pohledávka postoupena - v tomto případě společnost REDOGAN s.r.o.) není exekutorem, nemá žádná zvláštní oprávnění a jde jen o podnikatele, který se živí vymáháním pohledávek. Nemůže tedy vstoupit do obydlí či obstavovat účty spotřebitele. Poplatek za vymáhání skrze inkasní agenturu je pak podle judikatury neoprávněný.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.3.2024 14:19, před 10 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.