Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#74043Akce kuřecí řízky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 13 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.01.2024, před 12 měsíci

Hana Břicháčková

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes 23.1. před druhou hodinou odpolední jsem v Tesco v Kampusu v Brně nakoupila řízky, kde bylo napsáno Akce s cenou 100,60 Kč/ kg. Bohužel jsem si již nevšimla, že o řádek níže je velmi malými písmeny napsáno, že akce platí až od 24.1. a jako původní cenu tam máte uvedeno 223,9 Kč/ kg. Tato cena se mi zdá jednoznačně účelně přemrštěná. Ano, jsem si vědoma i svého pochybení. Měla jsem se zaměřit na malá čísla na konci, nicméně mi tohle připadá absolutně nedůstojné obchodu, kam jsem dříve chodila ráda. Jen vám chci říci, že rozhodně nebudu sama, kdo takto naletěl a mnozí vám to nenapíší. Ale svou vlastní vinou zbytečně přicházíte o zákazníky.
S pozdravem
Hana Břicháčková


Požadované řešení

Řešení je pro mě jednoduché. Budu si dávat na Tesco pozor. Vaše řešení navrhněte sami.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.1.2024 11:31, před 12 měsíci

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen dle § 12 zákona o ochraně spotřebitele informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.

Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele (zde: https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.3.2024 14:37, před 11 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.