Společnost


TIMURAL s.r.o.

Počet nahlášených stížností:17
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#74057Vadná diagnostika

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 13 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.01.2024, před 12 měsíci

Linda Janská

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 9. 1. 2024 byla společností Timural s.r.o. provedena diagnostika myčky Eta, za kterou si společnost naúčtovala 1000,- korun.
Opravář, který přišel na servis, nám sdělil, že v myčce je porouchaná elektronika, a že by oprava stála 4500,-
Společnosti jsme tedy řekli, že jsme se rozhodli, že myčku opravit chceme.
Následně mi bylo servisem sděleno, že "vlastně myčka opravit nejde".

Kontaktovali jsme tedy přímo společnost Eta, a zakoupili náhradní díl, který stál 260,- korun.
Včera jsme si sami doma náhradní díl vyměnili, a myčka funguje.

Jsem opravdu zděšená naprosto neprofesionálním servisem a navíc lživými informacemi, které mi společnost řekla.
Oprava nás vyšla na 260,- korun.
Málem jsem myčku, kvůli této vadné diagnostice vyhodila.


Požadované řešení

Navrácení peněž za diagnostiku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.1.2024 14:39, před 12 měsíci

Jestliže se jednalo o placenou diagnostiku, což ze stížnosti vyplývá, byla mezi stranami uzavřena o smlouva o dílo. Dílem se dle občanského zákoníku rozumí zhotovení určité věci, nespadá-li pod kupní smlouvu, a dále údržba, oprava nebo úprava věci, nebo činnost s jiným výsledkem.

Není-li dílo provedeno řádně, je spotřebitel oprávněn uplatnit vůči zhotoviteli díla nároky z vadného plnění dle § 2169 občanského zákoníku. V tomto případě se domníváme, že by spotřebitel měl mít nárok na vrácení celé částky za špatně provedenou diagnostiku.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.3.2024 14:41, před 10 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.