Počet nahlášených stížností: | 47 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 20.01.2024 jsem učinila nákup v prodejně Smarty CZ a.s. Most - Central.
Paní prodavačce jsme na pobočce přímo ukázali jaké zboží chceme - sluchátka Sony Noise Cancelling WH-1000XM5.
Ke sluchátkům mi paní doporučila za 1588 kč pojištění ke sluchátkům. Zaplatila jsem kartou v domnění, že platím co mám.
Doma jsme zjistili, že jsme dostali a ve finále zaplatili jiné sluchátka / nižší třídu této řady/ - v tentýž den v podvečer , jsme se vrátili do prodejny, kde stejná slečna vědoma si své chyby, které jsme sluchátka ukazovali a u ní platili, nám oznámila, že sluchátka vezme jako reklamaci, ale že na pojištění se reklamace nevztahuje, tudíž jsme přišli bez jakkékoliv náhrady o 1500 kč, kdy mi částka za sluchátka byla po 3 dnech vrácena na účet a nové sluchátka co jsme původně chtěli jsem platila na místě celé znova. Nechápu přístup kdy člověk ano svou poloviční naivní chybou důvěry, že dostává a platí co má, přijde o 1500 kč jentak? je takový přístup správný? produkt se nedal doplatit vč. platnosti zaplaceného pojištění??
Přístup prodejny,slečny i jejich kolegů, kteří zarytě tvrdili, že peníze za pojistku ani převedení není možné a o peníze přicházím mi přijde velice smutný, kdy chybu učinili evidentně i sami prodejci, kdy ze skladu přinesou a prodají absolutně jiné zboží než jim bylo ukázáno...
ony Noise Cancelling WH-1000XM5
jak je možné, že částka za pojištění mi byla odepřená k vrácení a nebyla možnost tuto pojistku převést na sluchátka , které jsme od začátku chtěli a také tedy na prodejně znovu zaplatili? 1500 zaplaceno za nic..
očekávala bych vrácení celé částky vč. částky za pojistku sluchátek , které jsme nechtěli a vrátili v tentýž den.
nebo uplatnění pojistky na nová sluchátka , které jsme od počátku chtěli.
|
Tweet |
Při koupi zboží v kamenné prodejně spotřebitelům vždy doporučujeme před zaplacením ceny vše řádně zkontrolovat (typ zboží, cenu, kvalitu atd.). V případě, kdy už je smlouva podepsaná a uhrazená, se hůře dovolává toho, že spotřebitel nevěděl, co podepisuje, k čemu se zavazuje, popř. co kupuje.
Ukončení smlouvy je však vhodné prokonzultovat přímo s pojišťovnou, u které bylo pojištění smluveno. Pokud se jednalo o chybu prodávajícího, měl by učinit kroky a pomoci spotřebiteli s ukončením pojistné smlouvy.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, nastalá situace nás mrzí. Postup prodejkyně nebyl v tomto případě správný a byl v rozporu s interními postupy. Prosím o uvedení čísla faktury abychom mohli dohledat a vystavit dobropis i rozšířenou záruku. Děkujeme
Fa č. *** kde nebyla vrácena částka za pojištění 1598,-Kč
Fa č.*** nově zakoupená sluchátka co jsme od počátku požadovali.. v tento den bezmalá 20 tis. za sluchátka se strhnutím částky 1598 kč za pojištění které bylo uhrazeno tentýž den na sluchátka ,které jsme neměli v úmyslu koupit .
Děkuji za vyřešení a kompenzaci částky za zaplacené pojištění B.S.
Děkujeme stranám za součinnost. Čísla faktur jsme přesunuli do "referenčních údajů", aby nebyly veřejně dostupné.
Stížnost nyní přeřazujeme zpět na společnost, aby se mohla ke konkrétnímu případu vyjádřit.
Jelikož společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, přeřazujeme stížnost na spotřebitelku a žádáme ji o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, popř. o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.