Počet nahlášených stížností: | 12 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
27,6,2015 jsem objednala legíny za 798kč, zaplatila jsem bohužel předem 30,06,2015.Nigdo nereagoval na telefon ani na emaily ani na sms tel na pani je 732376861, je to malá částka, ale kolik nás je.8,07,2015 přišlo na ppl že je tam balík ,ale jen datově. Tak jsem koncem měsíce odstoupila od smlouvy emailem. Balík byl zaslán ppl ,nepřijala jsem ho,a od skladu ppl byl vrácedm .Od jiné f mám zboží za dve dny . Nemám ani peníze. Jednou jsem se na pani dovolala,a vymlouvala se, že pán je v nemocnici, kdo bere email, ale že nebere sms, to již nic. Podala jsem na ne trestní oznámení a stižnost u obchod. inspekce.Volala jsem i na živnostenský úřad do Liberce, je tam prý stížností moc.S pozdravam Pavelková Hulín 737739486tel.
Dát jim pokutu zakázat činnost, vrátit onu čásku 798kč
|
Tweet |
Vzhledem k tomu, že spotřebitelka již uvědomila dozorové orgány, přeřazujeme tuto stížnost k vyjádření na subjekt.
Spotřebitelka má nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.