Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#74060Zpoždění vlaku, žádná náhradní doprava

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

49 minut 16 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
24.01.2024, před 12 měsíci

Angelika Šalplachtová

Znění stížnosti

Dobrý den,v pondělí 22.1.2024 jela dcera spojem z Ostravy směr Jeseník,spoj R 852 Praděd odjezd 5:54, který mel zpoždění 44 minut, tudíž spoj do Jeseníku 7:05 nestihla, žádná náhradní doprava nebyla.Zustala tedy v Krnově na nedustojnem nádraží a čekala do 11 hod na spoj do Jeseníku.Vse je zarážející , když se pořád mluví o propojování Jesenicka se svetem,ale spoje se ruší,kdyz nějaký jede tak pri poruše nedojede,nebo jak v tomto případě za 7 hodin -tak trvala cesta z Ostravy do Jeseníku.Dekuji za nápravu


Požadované řešení

Zajistit náhradní dopravu,i lidi z Jeseníku jsou lidi,zkulturnit čekací místo - divnolidi,zapach, průvan v cekarnach viz Krnov..., vrácení peněz,dcera je student tudíž nevydělečně činná


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.1.2024 10:02, před 12 měsíci

Není-li služba poskytnuta nebo není-li poskytnuta ve sjednané kvalitě, doporučujeme spotřebiteli, aby uplatnil reklamaci. Jako vhodný nárok se jeví přiměřená sleva z jízdného.

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.