Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,v pondělí 22.1.2024 jela dcera spojem z Ostravy směr Jeseník,spoj R 852 Praděd odjezd 5:54, který mel zpoždění 44 minut, tudíž spoj do Jeseníku 7:05 nestihla, žádná náhradní doprava nebyla.Zustala tedy v Krnově na nedustojnem nádraží a čekala do 11 hod na spoj do Jeseníku.Vse je zarážející , když se pořád mluví o propojování Jesenicka se svetem,ale spoje se ruší,kdyz nějaký jede tak pri poruše nedojede,nebo jak v tomto případě za 7 hodin -tak trvala cesta z Ostravy do Jeseníku.Dekuji za nápravu
Zajistit náhradní dopravu,i lidi z Jeseníku jsou lidi,zkulturnit čekací místo - divnolidi,zapach, průvan v cekarnach viz Krnov..., vrácení peněz,dcera je student tudíž nevydělečně činná
|
Tweet |
Není-li služba poskytnuta nebo není-li poskytnuta ve sjednané kvalitě, doporučujeme spotřebiteli, aby uplatnil reklamaci. Jako vhodný nárok se jeví přiměřená sleva z jízdného.
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.