Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.
Pošta mi pravidelně nedoporučuje balíčky do ALza boxu, ale na poštu. Já na poštu nemám čas chodit a vůbec mi nevyhovuje pracovní doba a desetiminutové fronty.
Proto si objednávám do boxu.
Ale kvůli lenivosti zaměstnanců pošty, nedodržují místo doručení!
Objednávám si častěji balíčky, prostřednictvím doručení Balíkovnou.
Jako místo doručení uvádím :
Bystřice AlzaBox Coop
Karla Nového 447, 25751, Bystřice (u vchodu do obchodu Coop)
Ale pošta pravidelně, aby se moc neunavovali, strká balíčky na jinou adresu, kterou já si vůbec nepřeji. :
Balíkovna – Bystřice u Benešova, Ješutovo náměstí 14, 25751, Bystřice
,
Je to proti mé vůli, aniž by někdo čekal na můj souhlas.
Bohužel na této jiné, adrese si balíček nemůžu vyzvednout, jelikož je zde hrozná pracovní doba. Proto preferuji Alzabox.
A nějakých planých výmluv, že Alzabox je přeplněný, mě vůbec jako zákazníka nezajímá..
Stačí, aby nějaká obsluha okénka na poště, Ješutovo náměstí, zvedla s prominutím prdel a balíček odnesla 100 metru do Alzaboxu, třeba za 3 hodiny, až se zde uvolní místo. Když soustavně děláte komplikace, třeba by bylo rozumější gesto, mi balíček přepravit domů na pevnou adresu. Stejně tam jede doručovatelka s dopisy. Není to z mé viny, ale z Vaším lajdáctvím.
Přesměrování zásilky beru jako Velkou nehoráznost. Nadále odmítám si balíčky vyzvedávat jinde, než kde si určím. Klidně si je pak posílejte zpět odesílatelům, jen svým jednáním naštvete čím dál tím více lidí.
Jsem s pozdravem Mrázek
Balíkovna,, uvádím doručení do Alza boxu
Doručovat, tam kam si zákazník přeje
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.