Společnost


Smartwings, a.s.

Počet nahlášených stížností:104
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#74071Reklamace - finanční náhrada

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 22 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.01.2024, před 12 měsíci

Mária Kočí

Znění stížnosti

Dobrý den,
chtěli bychom Vás touto cestou požádat o pomoc ve věci nevyřízené reklamace u společnosti Smartwings, kterou jsme vznesli již 25.6.2023 vyplněním kontaktního formuláře na stránkách uvedené společnosti. Reklamovali jsme tu skutečnost, že při letu na Madeiru dne 5.6. 2023 došlo vlivem nepříznivého počasí k odklonu na Tenerife a následnému ubytování v hotelu v poměrně vzdáleném od letiště. Druhého dne 6.6. díky zcela tragické komunikaci letecké společnosti došlo k neorganizovanému a chaotickému svozu z hotelu na letiště v brzkých ranních hodinách. Svozový autobus nám ujel, protože jsme nebyli na odjezd vůbec upozorněni. Následně jsme si museli zajistit individuální dopravu na letiště Tenerife - jih taxíkem a proto jsme požadovali finanční náhradu za taxislužby ve výši 47,-Euro.
Na oznámení reklamace nám přišla pouze automatická odpověď tohoto znění:

Vážená paní, vážený pane,
potvrzujeme přijetí Vašeho emailu. Vašemu přání se začneme věnovat co nejdříve to bude možné.
Customer Relations
Smartwings

Protože se delší dobu nic nedělo, tak jsme 10.7.2023 a pak ještě jednou v srpnu 2023 (nepamatujeme přesné datum) poslali přes kontaktní formulář na webových stránkách společnosti upomínku s dotazem, kdy bude naše reklamace řešena. Ani v jednom případě se nám už nedostalo žádné odpovědi.
Proto se na Vás obracíme s žádostí o pomoc při řešení dle našeho názoru oprávněné reklamace. Uvítali bychom, kdyby se na základě Vaší intervence reklamací alespoň někdo zabýval. Nechápeme liknavý přístup společnosti zvláště v kontextu toho, že našim spolucestujícím z taxíku byly náklady bez problémů vráceny a postupovali jsme všichni stejně.
Z našeho pohledu by celá záležitost byla zhojena zasláním 47,- Euro nebo adekvátní částky v českých korunách.
Doklad o úhradě taxislužby můžeme doložit.
Děkujeme za kladné vyřízení naší žádosti. S pozdravem Ing. P. Kočí a Ing. Mária Kočí


Požadované řešení

Z našeho pohledu by celá záležitost byla zhojena zasláním 47,- Euro nebo adekvátní částky v českých korunách.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2024 11:01, před 12 měsíci

Jelikož došlo k odklonu letu z důvodu špatného počasí, domníváme se, že spotřebitel by v takovém případě neměl nárok na odškodnění u letecké společnosti. Letecká společnost dle popisu nabídla spotřebiteli ubytování a zařídila odlet do cílové destinace spotřebitele hned následující den.

Pokud však spotřebitel nebyl ze strany společnosti dostatečně o odvozu z hotelu na letiště informován, může tyto služby reklamovat a požadovat proplacení účelně vynaložených nákladů, jak již dle popisu učinil.

Dle všeobecných podmínek společnosti Smartwings, a.s. "veškeré reklamace musí být podány prostřednictvím elektronického formuláře na webových stránkách dopravce, e-mailem nebo poštou, přičemž řádně podané reklamace jsou vyřizovány do 30 dnů ode dne jejich obdržení. Ve výjimečných případech může být tato lhůta prodloužena až na 60 dnů."

Pokud cestující kontaktoval dopravce a není spokojen s jeho odpovědí, má právo uplatnit svůj nárok v rámci mimosoudního řízení u České obchodní inspekce. Veškeré informace o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů jsou k dispozici na webových stránkách https://www.coi.cz/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.3.2024 13:16, před 10 měsíci

Společnost Smartwings, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.