Počet nahlášených stížností: | 208 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 11 |
Vinted i přes moje prozby mi zablokoval ucet na zaklade prodeje noveho nerozbaleneho elektrickeho kartacku v originalnim baleni.V pravidlech maji pouze zakaz prodeje pouzitych hygienicky vadnych prostredku.na fotce je i jasne videt ze kartacek ma i novou zvlast zabalenou hlavicku v origo baleni a ze na tom neni naprosto nic vadneho a i pred proseni a vysvetlovani mi z dočasneho blokovani dali trvale bokolovani a zadnou sanci o odvolani ani reseni s nekym dalsim posledni kdo mi odpovedel byl pan David kde mi zacal dokonce i tykat coz nevim kdy jsme si potykali..a vice to semnou resit odmital.i pres prozbu reseni meho uctu u vedouci mi moznost odpovedi taktez blokovali abych vice uz nemohla otravovat..
Stezuji si na vinted a to na nerelevantni jednani a blokovani uctu.
Odblokovani uctu.
|
Tweet |
V obchodních podmínkách společnosti je uvedeno, že společnost Vinted se zavazuje provádět pouze taková omezení nebo blokace, které zohledňují přiměřené zájmy uživatelů a jsou přiměřené daným okolnostem, zejména porušení či porušením, kterých se uživatel dopustil.
Společnost Vinted může uživatelský účet omezit, popř. zablokovat poté, co o tom uživatele písemně a v dostatečném předstihu informovala, jestliže daný uživatel poruší podmínky společnosti, pravidla katalogu nebo pravidla fóra.
V případě, že společnost Vinted uplatní své právo výše uvedené, má dotčený uživatel možnost rozhodnutí společnosti Vinted napadnout prostřednictvím kontaktního formuláře (zde: https://www.vinted.cz/help/support_tickets/new?ch=help_center&faq_entry_id=615&allow_direct=1).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.