Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,chtěla bych si stěžovat na bus linka číslo 388 směr slaný.ktery má odjezd z nádraží Veleslavín v 20.10 pravidelně třikrát týdně odjíždí ze zastávky Veleslavín v 20.15,protože najizdi v 20.08a na zastávce stojí hromada lidí ktere do přesneho odjezdu nestihne včas odbavit.tim má tento bus několikrát do týdne zpoždění a mě tím ujíždí další navazující spoj ze slaného.a to ještě řidič za jízdy telefonuje.dekuji zednikova
Řidič by měl dostat nějaké napomenutí či postih.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Stěžovatel by měl společnost informovat o porušování dopravních předpisů ze strany řidičů (místo, datum a čas, popř. SPZ), neboť obzvláště řidič z povolání je povinen důsledně dodržovat pravidla silničního provozu a pokud k pochybení dojde, měl by se zaměstnavatel každou takovou stížností zabývat a jestliže se prokáže, že řidič skutečně nedodržel dopravní předpisy či telefonoval během jízdy, vyvodit z toho případné důsledky v rámci pracovněprávních předpisů. Pokud by nedošlo k nápravě, lze učinit oznámení Policii ČR ohledně porušování dopravních předpisů.
Stížnost je možné směřovat ke společnosti ČSAD Slaný s.r.o. i přímo na e-mail: info@icomtransport.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.