Společnost


ČSAD Slaný s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#74084Zpoždění busu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 12 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.01.2024, před 12 měsíci

Anerea Zednikova

Znění stížnosti

Dobrý den,chtěla bych si stěžovat na bus linka číslo 388 směr slaný.ktery má odjezd z nádraží Veleslavín v 20.10 pravidelně třikrát týdně odjíždí ze zastávky Veleslavín v 20.15,protože najizdi v 20.08a na zastávce stojí hromada lidí ktere do přesneho odjezdu nestihne včas odbavit.tim má tento bus několikrát do týdne zpoždění a mě tím ujíždí další navazující spoj ze slaného.a to ještě řidič za jízdy telefonuje.dekuji zednikova


Požadované řešení

Řidič by měl dostat nějaké napomenutí či postih.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2024 09:23, před 12 měsíci

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Stěžovatel by měl společnost informovat o porušování dopravních předpisů ze strany řidičů (místo, datum a čas, popř. SPZ), neboť obzvláště řidič z povolání je povinen důsledně dodržovat pravidla silničního provozu a pokud k pochybení dojde, měl by se zaměstnavatel každou takovou stížností zabývat a jestliže se prokáže, že řidič skutečně nedodržel dopravní předpisy či telefonoval během jízdy, vyvodit z toho případné důsledky v rámci pracovněprávních předpisů. Pokud by nedošlo k nápravě, lze učinit oznámení Policii ČR ohledně porušování dopravních předpisů.

Stížnost je možné směřovat ke společnosti ČSAD Slaný s.r.o. i přímo na e-mail: info@icomtransport.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.3.2024 14:51, před 10 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.