Společnost


ELEKTRA PV, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:31
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#7409Zamítnutí žádosti o odškodnění a náhradu nákladů spojených s reklamací

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 21 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
03.08.2015, před 9 lety

Alena Szokalová

Znění stížnosti

Dne 30.6.15 jsem objednala přes e-shop lednici Gorenje.Výrobek měl poškozený obal a byl nabízen se slevou a garancí,že byl prozkoušen odborníkem a je plně funkční.2.7.lednici přivezli a vůbec nefungovala.Jenom světlo a větráček,který z mých zmražených potravin hnal chlad do lednice.Chtěla jsem vidět protokol potvrzující plnou funkčnost.Dodnes nepředložili.Servisní technik se smál,že nic takového neexistuje.Je to klamání spotřebitele.V těch vedrech nás nechali bez lednice celý měsíc.Odmítli výměnu.Spotřebič po velkých průtazích(20 e-mailů jsem napsala a x volala) odvezli 21.7.Peníze vrátili 27.7.Zkazily se mi potraviny.Musela jsem si dojet pro náhradní lednici k rodičům na Dobříš,pak ji zase vrátit.Před odvozem chtěli lednici zabalit, kupovala jsem fólii a balící materiál.Vše jsem si sepsala a na základě §1924 zákona Č.89/2012sB.,obč.zák.žádala o uhrazení nákladů ve výši 3.500Kč.Doložila jsem tech.pr.vozidla,kmxcena benzinu+amortizace dle vyhlášky MPSV,účty za potraviny+balící materiál.Dokáží prodat ze dne na den a pak 7 lidí na vesnici nechají v těhto vedrech bez lednice.Kdybych ji nepotřebovala tak ji u nich nekupuji a nejezdím pro náhradní.Žádná ochota a vstřícnost k zákazníkovi.Prý mají své postupy a změnit to nejde.


Produkt

Kombinovaná lednice Gorenje NRK 6192 JX / reklamace č.: 5100034062


Požadované řešení

Nemají protokol stvrzující funkčnost jak garantovali při prodeji a klamou tak zákazníky.Nejsou pak ochotní vyměnit bez zbytečných průtahu nefunkční kus za funkční.Protahují neúměrně odvoz a vrácení peněz.Já platila při předání lednice.Při odvozu to odmítli,musela jsem to urgovat a čekat další týden na peníze.Mají požadavky na zabalení,ale balné uhradit nechtějí.Vznikla mi jejich jednáním a špatně nastavenými postupy škoda,kterou nyní požaduji uhradit.Snad je to dovede k tomu,aby příště v podobných situacích měli ke svým ,,váženým"zákazníkům vstřícnější,lidštější a hlavně rychlejší přístup.Žádám tedy proto o uhrazení nákladů spojených s reklamací ve výši 3.500 Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.8.2015 11:38, před 9 lety

Prodávající odpovídá spotřebiteli, že zboží má při převzetí vlastnosti, které si strany sjednaly. Má-li zboží vadu, upozorní prodávající spotřebitele o jakou vadu se jedná a toto zboží prodá za nižší cenu, než je cena obvyklá. Spotřebitel pak nemůže reklamovat věc pro vadu, na kterou byl upozorněn. Není však zkrácen práva z vadného plnění, pokud se na zboží objeví jiná další vada, nebyl-li o této vadě spotřebitel při prodeji informován. Neujednaly si strany v případě použitého zboží kratší dobu pro uplatnění práv z vadného plnění (minimálně lze zkrátit na 12 měsíců), může spotřebitel uplatnit právo z vadného plnění v délce 24 měsíců.

Nelze-li vadu odstranit a strany se domluvily na odstoupení od smlouvy, může se spotřebitel také domáhat účelně vynaložených nákladů, které mu vznikly při uplatnění práva z vadného plnění. Toto právo musí být uplatněno do jednoho měsíce po uplynutí lhůty pro vytknutí vady, tedy u spotřebního zboží zakoupeného v obchodě nejpozději do 25 měsíců od převzetí, jinak hrozí, že soud spotřebiteli právo nepřizná, pokud prodávající namítne neuplatnění práva včas.

Způsobilo-li vadné zboží škodu na jiné věci (např.: zkažení potravin), má spotřebitel právo požadovat náhradu této škody po prodávajícím. Vzniklou škodu by měl doložit a dále by měl prokázat, že škoda byla zapříčiněna vadou zboží.

Vzorovou žádost o náhradu nákladů spojených s reklamací je možné stáhnout zdarma na adrese: https://www.dtest.cz/clanek-3279/zadost-o-nahradu-nakladu-spojenych-s-reklamaci. Informace ohledně náhrady škody způsobené vadou výrobku je možné naleznout na adrese: https://www.dtest.cz/clanek-3297/zadost-o-nahradu-skody-zpusobene-vadou-vyrobku-prodavajici.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2015 15:19, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.